0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Översättning av barnskrik fungerar inte

    Publicerad på 27 augusti 2024
    Om Översättning av barnskrik inte fungerar kan felsökningstipsen nedan eventuellt hjälpa dig att hitta en lösning.
    • Kontrollera om din 90 dagars kostnadsfria provperiod har upphört. Om du vill fortsätta använda tjänsten registrerar du dig för ett månadsabonnemang.
    • Kontrollera att babyenheten är online. Översättning av barnskrik fungerar endast när babyenheten är ansluten till internet.
    • Kontrollera att din Wi-Fi-anslutning är bra och stabil eftersom den kan påverka hastigheten som översättningar av barnskrik tas emot. Kontrollera Wi-Fi-signalens styrka på sidan för appinställningar. Den fungerar bäst när den visar ”utmärkt” eller ”bra”.
    • Kontrollera att babyenheten är korrekt ansluten till föräldraenheten eller appen Philips Avent Baby Monitor+. Följ stegen i användarhandboken för att ansluta babyenheten på rätt sätt. Se till att babyenheten är placerad tillräckligt nära barnet för att identifiera barnets skrik och minimera störningar från omgivningen.
    • Kontrollera att det inte förekommer för mycket omgivningsljud. Undvik att placera babyenheten nära källor till höga ljud som TV-apparater och enheter som avger ljud och vibrationer, t.ex. smartphones i vibrationsläge. Sådant ljud kan störa babyvaktens förmåga att korrekt identifiera och översätta barnets skrik.
    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.