0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Det kommer inget foder från min smarta foderautomat från Philips

    Publicerad på 2 april 2024
    Om inget foder matas ut från Philips smarta foderautomat kan du prova felsökningsstegen i artikeln nedan.
     
    Se till att matbehållaren inte är tom. Om den är det fyller du på med ditt husdjurs favoritmat. 
     
    Undersök utmatningsmekanismen för att se om det finns blockeringar eller hinder. Rengör utmataren och det omgivande området för att ta bort eventuellt skräp som kan hindra matflödet. 
     
    Kontrollera att foderautomaten får ström. Kontrollera nätsladden och anslutningen till eluttaget för att säkerställa att de sitter säkert och fungerar som de ska. 
     
    Kontrollera att foderautomaten har en aktiv Wi-Fi-anslutning och att Philips Pet Series-appen fungerar korrekt. 
     
    Granska måltidsplaneringen i Philips Pet Series-appen för att säkerställa att portionsstorlek och matningsschema är korrekt konfigurerade. Justera efter behov för att säkerställa korrekt drift. 
     
    Kontakta vår kundtjänst för att få mer hjälp om du har provat ovanstående steg och fortfarande har problem. 
     
    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.