0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Tjänsten Översättning av barnskrik fungerar inte

    Publicerad på 27 augusti 2024
    Om din 90 dagars kostnadsfria provperiod på tjänsten Översättning av barnskrik inte fungerar kan felsökningstipsen nedan eventuellt hjälpa dig att hitta en lösning.
    • Kontrollera att du använder samma användarkonto för att logga in på tjänsten.
    • Kontrollera att babyenheten är online. Översättning av barnskrik fungerar endast när babyenheten är ansluten till internet.
    • Den 90 dagars kostnadsfria provperioden har upphört. Du kan skaffa ett abonnemang på tjänsten Översättning av barnskrik via appen.
    • Kontakta oss om du är en ny användare men den kostnadsfria provperioden fortfarande inte är tillgänglig.
    • Kontrollera att du använder samma användarkonto för att logga in på tjänsten.
    • Kontrollera att babyenheten är online. Översättning av barnskrik fungerar endast när babyenheten är ansluten till internet.
    • Om det uppstår problem med abonnemanget eller betalningen för tjänsten Översättning av barnskrik går du till alternativet Hantera Översättning av barnskrik i appen och ansluter till Zoundreams supportteam för att få hjälp.
    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.