0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Resultaten från Översättning av barnskrik verkar vara felaktiga

    Publicerad på 27 augusti 2024
    Tjänsten Översättning av barnskrik, som drivs av Zoundream, är ett användbart verktyg för att du ska förstå ditt barns olika gråt och skrik och berättar vad de kan betyda. Det är dock viktigt att förstå att verktyget inte är avsett att ersätta föräldrarnas omdöme. Philips tar inget ansvar för tolkningsresultaten. Vi rekommenderar att du vid behov rådfrågar läkare.

    Om resultaten från Översättning av barnskrik verkar vara felaktiga kan felsökningstipsen nedan eventuellt hjälpa dig att hitta en lösning.
    • Kolla barnets ålder. Även om funktionen Översättning av barnskrik är lämplig för barn som är 0–12 månader gamla är den optimerad för barn som är 0–6 månader gamla.
    • Se till att babyenheten inte är för nära eller för långt borta. Den ska inte vara utanför användningsområdets gränser. Flytta den så att barnets skrik kan identifieras korrekt.
    • Se till att det inte förekommer bakgrundsljud, t.ex. husdjur, avfuktare eller dammsugare, som kan störa barnets skrik.
    • Kontrollera att din Wi-Fi-anslutning är bra och stabil eftersom den kan påverka hastigheten som översättningar av barnskrik tas emot. Kontrollera Wi-Fi-signalens styrka på sidan för appinställningar. Den fungerar bäst när den visar ”utmärkt” eller ”bra”. Du kan använda en Wi-Fi-repeater för att få en starkare signal.
    • Vänta till dess att den så kallade nedvarvningsperioden är slut. Vi har ställt in en gräns (eller en så kallad nedvarvning) och slutar tillfälligt att skicka meddelanden och översättningar av barnskrik till dig efter varje översättning av barnskrik. Funktionen ser till att du inte blir förvirrad eller överbelastad med olika översättningar på mycket kort tid. Efter att tiden (vanligtvis några minuter) har räknats ned återgår funktionen automatiskt till att identifiera och analysera statusen (om barnet fortfarande skriker).
    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.