0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Sömndata saknas

    Publicerad på 27 augusti 2024
    Om sömndata saknas kan tipsen nedan eventuellt hjälpa dig att hitta en förklaring eller lösning.
    • Du kanske har kopplat bort babyenheten mitt i en sömnsession. Du bör alltid vänta 15–20 minuter efter att sömncykeln har avslutats för att säkerställa att sömndata skickas till molnet innan du stänger av babyenheten. Undvik att koppla ur babyenheten, inklusive att stänga av förlängningsuttaget. Vid behov stänger du av apparaten genom att trycka på på/av-knappen på babyenheten.
    • Babyenheten kanske återställdes oavsiktligt. Observera att data som inte har säkerhetskopierats i molnet går förlorade.
    • SenseIQ-data visas för de senaste 30 dagarna. Om du vill att sådan datahistorik ska vara tillgänglig längre tar du skärmbilder från appen innan historiken försvinner.
    • Babyenheten har kanske varit offline eller i sekretessläget under en längre period. Babyenheten ansluter regelbundet till internet. Sömnsessioner lagras i babyenheten i några dagar. Vissa data synkas dock inte till molnet om babyenheten är offline längre. Antalet sessioner som lagras i babyenheten kan variera beroende på sömnsessionernas längd. Vi rekommenderar att du ansluter babyenheten till internet ofta.
    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.