0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Min allt-i-ett-strykningslösning från Philips värms inte upp längre

    Publicerad på 13 november 2024
    Om din allt-i-ett-strykningslösning från Philips har slutat att värmas upp kan det finnas flera orsaker. Se möjliga orsaker och lösningar nedan.
     
    LED-strömknappen blinkar. Detta indikerar att apparaten är i läget Automatisk avstängning. Tryck på strömknappen en gång för att starta uppvärmningsprocessen (detta tar cirka 90 sekunder).
     
    Det har gått för länge sedan du först aviserades om att avkalka. Värme- och ångfunktionerna har inaktiverats för att skydda strykjärnet mot kalkavlagringar. Genomför avkalkningsprocessen för att återställa värme- och ångfunktionerna.
     
    Information om hur du utför avkalkningen med hjälp av Smart Calc Clean-systemet finns i användarhandboken.
     
    Om så är fallet kan det finnas ett internt elektriskt fel på strykjärnet. Kontakta oss för att få ytterligare hjälp.
     
    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.