0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Min Philips-robotgräsklippare laddas inte

    Publicerad på 13 november 2024

    Om din Philips-robotgräsklippare inte laddas när den återvänder till stationen hittar du möjliga orsaker och lösningar i artikeln nedan.

    Kontrollera att nätsladden är korrekt ansluten till laddaren och att laddaren är ansluten till ett fungerande uttag. Försök om möjligt med ett annat uttag.

    Det kan finnas smuts eller främmande föremål på laddningsstiften eller laddningsporten. I så fall rengör du stiften och porten och försöker ladda gräsklipparen igen.

    Laddningsstift

    Batteriet har en temperaturskyddsfunktion som aktiveras när det når temperaturer under 0 °C och över 60 °C.

    Låt gräsklipparen kylas ned/värmas upp. Du kan placera laddstationen i skuggan för att säkerställa att gräsklipparen inte överhettas.

    Batteriet i gräsklipparen kan vara förbrukat. I så fall byter du ut batteriet mot ett nytt (CRP0014/20) eller kontaktar du oss för att få mer hjälp.

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.