0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Min Philips-robotgräsklippare tappar anslutningen till appen

    Publicerad på 13 november 2024

    Om din Philips-robotgräsklippare förlorar anslutningen till HomeRun-appen hittar du möjliga orsaker och lösningar i artikeln nedan.

    I så fall kan du vänta tills gräsklipparen återvänder till ett område med starkare Wi-Fi-signal eller flytta dig närmare klipparen och ansluta till den med Bluetooth.

    Om SSID-namnet och/eller lösenordet för ditt Wi-Fi har ändrats ansluter du gräsklipparen till appen igen med hjälp av de nya uppgifterna.

    Robotgräsklipparen stöder endast en 2,4 GHz-anslutning. Om routern har växlat till 5 GHz kopplas gräsklipparen bort tills den växlar tillbaka.

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.