0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Min Philips-robotgräsklippare har plötsligt slutat att fungera

    Publicerad på 13 november 2024

    Om Philips-robotgräsklipparen plötsligt slutar att fungera kan du trycka på startknappen på apparaten. Om den fortfarande inte startar hittar du möjliga orsaker och lösningar nedan.

    Kontrollera om hjulen eller diskens kniv har blockerats av främmande föremål. Rengör hjulen och ta bort och rengör knivdisken (var mycket försiktig när du rengör knivarna).

    Se till att begränsningskabeln är ansluten och inte har lossnat från laddstationen.

    Se till att laddstationen placeras på en öppen plats utan hinder nära den plats där gräsklipparen ska användas.

    Kontrollera att nätsladden är korrekt ansluten till laddaren och att laddaren är ansluten till ett fungerande uttag. Försök om möjligt med ett annat uttag.

    Gräsklipparen och laddstationen har två olika signalkanaler, S1 och S2, och för att apparaten ska fungera måste båda vara samma. Gräsklipparens och laddstationens signalkanal kan ändras via appen och via knapparna på enheterna (se bilden nedan).

    S1- och S2-kanaler
    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.