0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    En felkod visas på min dubbelisolerade Philips-vattenkokare

    Publicerad på 13 mars 2025

    Om det finns en felkod på displayen på din dubbelisolerade Philips-vattenkokare hittar du möjliga orsaker och lösningar nedan.

    Felkoden E1 anger att torrkokningsskyddet har detekterat att det inte finns något vatten i vattenkokaren. Låt vattenkokaren svalna och fyll den sedan med vatten innan du startar om apparaten.

    Felkoden E2 anger ett fel på temperatursensorn. Kontakta oss eller skicka enheten till ett Philips-servicecenter för vidare undersökning.

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.