1
0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    • Fördelar med Philips Shop

    • 30 dagars returgaranti

    • 2 års garanti

    • Fri frakt

    Support

    Välkommen till
    Philips Support


    Hitta svar på vanliga frågor, användarmanualer och tips för din produkt:
    Obs!
    På grund av ett tekniskt problem kan det hända att det dröjer innan beställningsbekräftelsen når dig via e-post. Kontakta oss om du inte har fått den inom 48 timmar.
    Obs!
    På grund av ett tekniskt problem får du eventuellt inte någon leveransbekräftelse. Vi arbetar på att åtgärda det här så snart som möjligt. Din beställning kommer dock att behandlas som den ska och levereras inom förväntad leveranstid.
    Obs!
    Leveranstiderna är för närvarande längre än normalt på grund av hög beställningsvolym. Vi gör vårt bästa för att leverera din beställning så snart som möjligt. Ett e-postmeddelande skickas när din beställning har skickats.
    Obs!
    Vi har för närvarande hög samtalsbelastning. Du måste eventuellt vänta längre i kön när du ringer. Överväg att ringa vid en annan tidpunkt. Vi ber om ursäkt för eventuella besvär.
    Obs!
    Behandlingstiden för återbetalning är för närvarande längre än normalt på grund av att vi har extra mycket att göra just nu. Vi gör vårt bästa för att behandla förfrågningar så snabbt som möjligt. En e-postbekräftelse skickas när den är klar.
    Obs!
    På grund av ett planerat underhåll kan du tillfälligt eventuellt inte köpa produkter på vår webbplats. Vi arbetar på att åtgärda det här så fort som möjligt och ber om ursäkt för eventuella besvär. Du kan fortsätta att handla våra produkter hos andra återförsäljare under tiden.
    Obs!
    På grund av ett planerat underhåll kan det eventuellt dröja innan du får beställningsbekräftelsen via e-post. Det här påverkar inte hur din beställning behandlas och levereras. Kontakta oss om du inte har fått beställningsbekräftelsen inom 48 timmar.
    Obs!
    På grund av underhåll går det tillfälligt inte att lägga till en produkt i kundvagnen. Vi kommer att åtgärda det här så snabbt som möjligt. Vi hoppas se dig här snart igen.
    Obs!
    På grund av ett tekniskt problem kan du tillfälligt eventuellt inte betala för produkter med [PAYMENT-METHOD] på vår webbplats. Vi arbetar på att åtgärda det här så fort som möjligt och ber om ursäkt för eventuella besvär. Du kan fortsätta med en annan betalningsmetod eller handla våra produkter hos andra återförsäljare under tiden.

    Sök efter din produkt

    Var kan jag hitta modellnumret?

    Eller hitta till din produkt nedanför

    Philips Manualer

    Hitta användarmanual

    Fyll i modellnummer för att söka efter användarmanualer till din Philips-produkt.
    Var kan jag hitta modellnumret?
    Läs mer
    Vi vidtar åtgärder till följd av COVID-19. Läs mer

    Hittar du inte ditt svar? Vårt supportteam finns här för att hjälpa dig.