1
0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    • Fördelar med Philips Shop

    • 30 dagars returgaranti

    • 2 års garanti

    • Fri frakt

    Kontakta oss

    Kontakta oss

    Hur kan vi hjälpa till?

      Obs!
      På grund av ett tekniskt problem kan det hända att det dröjer innan beställningsbekräftelsen når dig via e-post. Kontakta oss om du inte har fått den inom 48 timmar.
      Obs!
      På grund av ett tekniskt problem får du eventuellt inte någon leveransbekräftelse. Vi arbetar på att åtgärda det här så snart som möjligt. Din beställning kommer dock att behandlas som den ska och levereras inom förväntad leveranstid.
      Obs!
      Leveranstiderna är för närvarande längre än normalt på grund av hög beställningsvolym. Vi gör vårt bästa för att leverera din beställning så snart som möjligt. Ett e-postmeddelande skickas när din beställning har skickats.
      Obs!
      Vi har för närvarande hög samtalsbelastning. Du måste eventuellt vänta längre i kön när du ringer. Överväg att ringa vid en annan tidpunkt. Vi ber om ursäkt för eventuella besvär.
      Obs!
      Behandlingstiden för återbetalning är för närvarande längre än normalt på grund av att vi har extra mycket att göra just nu. Vi gör vårt bästa för att behandla förfrågningar så snabbt som möjligt. En e-postbekräftelse skickas när den är klar.
      Obs!
      På grund av ett planerat underhåll kan du tillfälligt eventuellt inte köpa produkter på vår webbplats. Vi arbetar på att åtgärda det här så fort som möjligt och ber om ursäkt för eventuella besvär. Du kan fortsätta att handla våra produkter hos andra återförsäljare under tiden.
      Obs!
      På grund av ett planerat underhåll kan det eventuellt dröja innan du får beställningsbekräftelsen via e-post. Det här påverkar inte hur din beställning behandlas och levereras. Kontakta oss om du inte har fått beställningsbekräftelsen inom 48 timmar.
      Obs!
      På grund av underhåll går det tillfälligt inte att lägga till en produkt i kundvagnen. Vi kommer att åtgärda det här så snabbt som möjligt. Vi hoppas se dig här snart igen.
      Obs!
      På grund av ett tekniskt problem kan du tillfälligt eventuellt inte betala för produkter med [PAYMENT-METHOD] på vår webbplats. Vi arbetar på att åtgärda det här så fort som möjligt och ber om ursäkt för eventuella besvär. Du kan fortsätta med en annan betalningsmetod eller handla våra produkter hos andra återförsäljare under tiden.
      Vi vidtar åtgärder till följd av COVID-19. Läs mer

      Vanliga frågor

      Frågor om Philips TV
      Har du frågor om din TV? Hitta handböcker, instruktionsvideos, frågor & svar, samt programuppdateringar för din TV.
      Garantifrågor
      Klicka på knappen nedan för att läsa mer om våra garantivillkor. Välj därefter produktkategori.
      Frågor om min beställning

      1. Hur avbeställer jag min order? 
      För närvarande går det inte att avbeställa en order och vi beklagar detta. Det du däremot kan göra, är att neka paketet när det kommit fram och låta det komma i retur till oss. Inom 14 dagar från det att det kommit tillbaka till vårt lager kommer pengarna att återbetalas till ditt konto.
       

      2. Vad är statusen på min order?
      För att se statusen på din order, klicka på länken nedan och fyll i din email och ordernummrer

      3. Kan jag lägga till produkter i min beställning efter att jag lagt ordern?

      För närvarande är det inte möjligt att lägga till produkter när ordern redan har gått igenom, en ny order behöver skapas med de nya produkterna som du vill ha.


      Övrigt
      Här hittar du mer information om betalningar, leverans, returer, återbetalning, avbeställning och andra vanliga frågor. 

      Var detta till hjälp?
      Thank you for the feedback. This will help us improve the tool.
      Jag letar efter tillbehör och reservdelar
      Hitta tillbehör och reservdelar till din Philips-produkt.

      Kontakta oss

      Vad behöver du hjälp med?

      Stängt följande dagar

       

      1 januari, Nyårsdagen
      6 januari, Trettondagsafton
      10 april, Långfredag
      13 april, Annandag påsk
      1 maj, Första maj
      21-22 maj, Kristi himmelsfärdsdag
      6 juni, Sveriges nationaldag
      19 juni, Midsommarafton
      24-26 december, Jul
      31 december, Nyårafton

      Kontakta oss gällande produkt

      För dig som har produktrelaterade frågor. Välj och klicka på din kategori nedan för att få kontaktalternativ, så hjälper våra produktspecialister dig med ditt ärende!

      • Ljud och bild
      • Personvård
      • Vård av mamma och barn
      • Hushållsprodukter
      • Belysning
      • Hälsa
      • Automotive

      Kontakta oss gällande din beställning

      Har du frågor om din beställning, leverans, betalning eller returer? Vi hjälper dig!

       

      Ring oss

      Kontakta oss under våra öppettider:
      Måndag till fredag 08:00-16:00

      Kontaktalternativ för onlineshop-supporten

       

      Välj en av följande kategorier för att få personlig hjälp med shopping på Philips websida:

      Beställning & betalning

      Leverans & returer

      Kontaktinformation

      Transport truck

      Beställning & betalning

      Kontaktinformation

      After delivery

      Leverans & returer

      **No matching rule found. Please select another answer
      Philips Kundtjänst Öppettider
      Öppettider
      Vi har öppet på vardagar.
      Välj produktkategori ovan för tider.
      Philips Kontakt
      Låg risk för kö
      Måndag - Fredag
      10.00 - 11.00
      Philips Kundtjänst Avvikande Öppettider
      Avvikande öppettider

      Stängt följande dagar

       

      24-26 december, Jul
      31 december, Nyår
      1 januari, Nyår
      19 april, Påsk
      22 april, Påsk
      1 maj, Första maj
      30 maj, Kristi himmelsfärd
      6 juni, Sveriges nationaldag
      21 juni, Midsommar