Söktermer
1. Hur avbeställer jag min order?
För närvarande går det inte att avbeställa en order och vi beklagar detta. Det du däremot kan göra, är att neka paketet när det kommit fram och låta det komma i retur till oss. Inom 14 dagar från det att det kommit tillbaka till vårt lager kommer pengarna att återbetalas till ditt konto.
2. Vad är statusen på min order?
För att se statusen på din order, klicka på länken nedan och fyll i din email och ordernummrer
3. Kan jag lägga till produkter i min beställning efter att jag lagt ordern?
För närvarande är det inte möjligt att lägga till produkter när ordern redan har gått igenom, en ny order behöver skapas med de nya produkterna som du vill ha.
Övrigt
Här hittar du mer information om betalningar, leverans, returer, återbetalning, avbeställning och andra vanliga frågor.
Stängt följande dagar
1 januari, Nyårsdagen
6 januari, Trettondagsafton
10 april, Långfredag
13 april, Annandag påsk
1 maj, Första maj
21-22 maj, Kristi himmelsfärdsdag
6 juni, Sveriges nationaldag
19 juni, Midsommarafton
24-26 december, Jul
31 december, Nyårafton
Har du frågor om din beställning, leverans, betalning eller returer? Vi hjälper dig!
Välj en av följande kategorier för att få personlig hjälp med shopping på Philips websida:
Stängt följande dagar
24-26 december, Jul
31 december, Nyår
1 januari, Nyår
19 april, Påsk
22 april, Påsk
1 maj, Första maj
30 maj, Kristi himmelsfärd
6 juni, Sveriges nationaldag
21 juni, Midsommar