0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Ska jag återställa min luftrenare eller luftfuktare från Philips när jag har bytt ut eller rengjort ett filter?

    Publicerad på 07 March 2024

    Din luftrenare eller luftfuktare från Philips måste återställas efter varje filterbyte och när du bytt förfiltret. Du kan läsa mer om varför det behövs i artikeln nedan.

    Återställa din luftrenare eller luftfuktare från Philips

    Återställningen utförs för att aktivera systemet för räkning av de nya filtren och det rengjorda förfiltret (filterytan är en del av förfiltret). Om din luftrenare från Philips har befuktningsfunktion måste apparaten återställas efter avkalkning eller byte av befuktningsveken.


    Din luftrenare eller luftfuktare från Philips är utrustad med en varning för filterbyte som varnar dig när filtret behöver bytas. De flesta luftrenare från Philips är också utrustade med ett larm för filterrengöring som varnar dig när förfiltret behöver rengöras. Följ instruktionerna för att rengöra och byta ut filtret i användarhandboken för just din modell.


    Om ovanstående inte svarade på din fråga kontaktar du oss.

    Informationen på den här sidan gäller för följande modeller: AC0850/11 , HU2718/10R1 , HU3918/10R1 , AC1711/10 , AC1715/11 , AC1715/10 , HU2716/10 , HU2718/10 , AC2939/10 , AC0830/10R1 , AC3033/10 , AC4236/10 , HU3918/10 , AC0819/10R1 , AC1214/10 , AC2889/10 , AC3829/10 , AC3259/10 , AC1215/10 , AC3036/10 , AC2887/10 , AC2882/10 , AC4080/10 , HU5930/10 , AC3256/10 , HU4706/11 . Klicka här för att visa fler produktnummer Klicka här för att visa färre produktnummer

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.