0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Omfattas Philips renoverade produkter av en garanti?

    Publicerad på 2021-07-04
    Vi är övertygade om att kvaliteten och säkerheten är hög hos alla våra renoverade produkter, och därför har Philips renoverade produkter samma globala tvååriga garanti som våra nya produkter. Dessutom har ägare av renoverade produkter rätt till samma åtkomst till våra kundtjänstteam och team för teknisk support som ägare av nya produkter.

    Informationen på den här sidan gäller för följande modeller: FC8578/09R1 , HR3868/00R1 , S7520/50R1 , HD2628/20R1 , HR7605/10R1 , HR3705/00R1 , HR2738/00R1 , HR2505/90R1 , HR2203/80R1 , HR2173/90R1 , HR2105/90R1 , HR1832/00R1 , HR1641/05R1 , HD9305/20R1 , HD9140/91R1 , HD7461/20R1 , HD2628/80R1 , CA6500/60R1 , SM5570/10R1 , HR7762/90R1 , HR3651/00R1 , HR3555/00R1 , HR2752/90R1 , HD8927/01R1 , HD4825/00R1 , FC8241/09R1 , FC6823/01R1 , HR1388/80R1 , HR1393/00R1 , FC8245/09R1 , HR3745/00R1 , EP5345/10R1 , HP8321/00R1 , GC2678/30R1 , HU4803/01R1 , HR3556/00R1 , FC6404/01R1 , HD7546/20R1 , HD5408/20R1 . Klicka här för att visa fler produktnummer Klicka här för att visa färre produktnummer

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.