Behöver du hjälp med din Philips Sonicare DiamondClean Smart? Här kan du hitta de svar du behöver! I våra praktiska instruktionsvideor samt vanliga frågor och svar. Du hittar instruktioner och svar på vanliga frågor, och om du inte hittar det du letar efter går det snabbt och enkelt att ta kontakt med oss. Vi på Philips finns alltid här för att hjälpa till.
Fem steg till ett friskt leende tack vare Philips Sonicare
Så här borstar du tänderna med hjälp av Philips Sonicare-appen
Så här rengör du Philips Sonicare-tandborsten.
Så här ställer du in Philips Sonicare DiamondClean Smart i Philips Sonicare-appen.
Så här stänger du av och slår på aviseringar för Philips Sonicare-appen.
Det är enkelt att ansluta Philips Sonicare DiamondClean Smart till Philips Sonicare-appen. Ladda bara ned appen och följ instruktionerna. Om du får problem med Bluetooth-anslutningen kan vi hjälpa dig. Klicka på knappen nedan om du vill ha stegvisa instruktioner.
När du ansluter Philips Sonicare DiamondClean Smart till Philips Sonicare-appen får du vägledning i din tandborstning. Följ de här instruktionerna och anslut Philips Sonicare DiamondClean Smart till Philips Sonicare-appen.
Du kan bara ansluta Philips Sonicare DiamondClean Smart och Philips Sonicare FlexCare Platinum Connected till Philips Sonicare-appen. Du kan se vilken Philips Sonicare-tandborste som är ansluten med hjälp av ikonerna på handtaget.
Starta tandborsten genom att trycka på På-knappen eller lägesknappen. Lampor på tandborsthandtaget ska tändas. Om de inte gör det ska du ladda tandborsten i minst 24 timmar och försöka igen. Låt inte Philips Sonicare-tandborsten komma för nära andra Bluetooth-enheter eftersom det kan påverka Bluetooth-anslutningen mellan Philips Sonicare-tandborsten och Philips Sonicare-appen.
Prova Bluetooth-anslutningen hos din smarttelefon. Stäng av Bluetooth och starta funktionen igen, eller prova att ansluta en annan Bluetooth-enhet. Om det här fungerar öppnar du Philips Sonicare-appen och försöker ansluta Philips Sonicare DiamondClean Smart igen.
Philips Sonicare-appen är optimerad för Android 4.4.2 och senare eller iOS 9.1 och senare. Se till att operativsystemet uppfyller de här standarderna och att programvaran i smarttelefonen är uppdaterad. Om du fortfarande har problem med anslutningen kontaktar du Philips kundtjänst.
You are about to visit a Philips global content page
ContinueYou are about to visit a Philips global content page
Continue