0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Support för Philips Sonicare DiamondClean Smart

     

    Behöver du hjälp med din Philips Sonicare DiamondClean Smart? Här kan du hitta de svar du behöver! I våra praktiska instruktionsvideor samt vanliga frågor och svar. Du hittar instruktioner och svar på vanliga frågor, och om du inte hittar det du letar efter går det snabbt och enkelt att ta kontakt med oss. Vi på Philips finns alltid här för att hjälpa till. 

    DiamondClean Smart-kille

    Fem steg till ett friskt leende tack vare Philips Sonicare

    Så borstar du tänderna

    Så här borstar du tänderna med hjälp av Philips Sonicare-appen

    Så här rengör du Philips Sonicare-tandborsten

    Så här rengör du Philips Sonicare-tandborsten.

    Så här ställer du in Philips Sonicare DiamondClean Smart

    Så här ställer du in Philips Sonicare DiamondClean Smart i Philips Sonicare-appen.

    Så här stänger du av och slår på aviseringar

    Så här stänger du av och slår på aviseringar för Philips Sonicare-appen.

    Handböcker och dokumentation

    extended warranty
    Registrera produkten

    Få din förlängda garanti

    Registrera inom 90 dagar efter köp och få förlängd garanti (villkor kan gälla).

    Så här ansluter du tandborsten till Philips Sonicare-appen

    Bluetooth-anslutning för DiamondClean Smart

    Det är enkelt att ansluta Philips Sonicare DiamondClean Smart till Philips Sonicare-appen. Ladda bara ned appen och följ instruktionerna. Om du får problem med Bluetooth-anslutningen kan vi hjälpa dig. Klicka på knappen nedan om du vill ha stegvisa instruktioner.

    Jag behöver hjälp med att ansluta min Philips Sonicare DiamondClean Smart-tandborste till Sonicare-appen

    Steg 1:
    Så här ställer du in Philips Sonicare DiamondClean Smart

     

    När du ansluter Philips Sonicare DiamondClean Smart till Philips Sonicare-appen får du vägledning i din tandborstning. Följ de här instruktionerna och anslut Philips Sonicare DiamondClean Smart till Philips Sonicare-appen.

     

    1. Ladda ned den senaste versionen av Philips Sonicare-appen från Apples AppStore eller Google Play Butik
    2. Slå på Bluetooth på smarttelefonen
    3. Öppna Philips Sonicare-appen
    4. Följ instruktionerna i appen för att ställa in ditt Sonicare-konto och ansluta tandborsten

    Gick det bra att upprätta Bluetooth-anslutningen?

    Ja. Jag kan ansluta

    Nej. Philips Sonicare-appen kan inte ansluta till eller identifiera min Philips Sonicare-tandborste

    Jag behöver hjälp med att ansluta min Philips Sonicare DiamondClean Smart-tandborste till Sonicare-appen

    Steg 2:
    Har du en DiamondClean Smart eller FlexCare Platinum ansluten?

     

    Du kan bara ansluta Philips Sonicare DiamondClean Smart och Philips Sonicare FlexCare Platinum Connected till Philips Sonicare-appen. Du kan se vilken Philips Sonicare-tandborste som är ansluten med hjälp av ikonerna på handtaget.

    Ja. Jag har en Philips Sonicare-tandborste ansluten

    Nej. Jag har inte någon tandborste ansluten

    Jag behöver hjälp med att ansluta min Philips Sonicare DiamondClean Smart-tandborste till Sonicare-appen

    Steg 3:
    Jag har en Philips Sonicare-tandborste ansluten och kan inte ansluta till Philips Sonicare-appen

     

    Starta tandborsten genom att trycka på På-knappen eller lägesknappen. Lampor på tandborsthandtaget ska tändas. Om de inte gör det ska du ladda tandborsten i minst 24 timmar och försöka igen.

     

    Låt inte Philips Sonicare-tandborsten komma för nära andra Bluetooth-enheter eftersom det kan påverka Bluetooth-anslutningen mellan Philips Sonicare-tandborsten och Philips Sonicare-appen.

    Försök ansluta tandborsten till Philips Sonicare-appen igen. Fungerade det?

    Ja. Jag kan ansluta

    Nej. Jag kan inte ansluta min Philips Sonicare DiamondClean Smart till Philips Sonicare-appen

    Jag behöver hjälp med att ansluta min Philips Sonicare DiamondClean Smart-tandborste till Sonicare-appen

    Steg 4:
    Min Philips Sonicare-anslutna tandborste fungerar bra, men jag kan inte ansluta tandborsten till Philips Sonicare-appen

     

    Prova Bluetooth-anslutningen hos din smarttelefon. Stäng av Bluetooth och starta funktionen igen, eller prova att ansluta en annan Bluetooth-enhet. Om det här fungerar öppnar du Philips Sonicare-appen och försöker ansluta Philips Sonicare DiamondClean Smart igen.

    Gick det bra att upprätta Bluetooth-anslutningen?

    Ja. Jag kan ansluta

    Nej. Jag kan inte ansluta min Philips Sonicare DiamondClean Smart till Philips Sonicare-appen

    Jag behöver hjälp med att ansluta min Philips Sonicare DiamondClean Smart-tandborste till Sonicare-appen

    Steg 5:
    Min Philips Sonicare-anslutna tandborste och Bluetooth på smarttelefonen fungerar bra, men jag kan inte ansluta tandborsten till Philips Sonicare-appen

     

    Philips Sonicare-appen är optimerad för Android 4.4.2 och senare eller iOS 9.1 och senare. Se till att operativsystemet uppfyller de här standarderna och att programvaran i smarttelefonen är uppdaterad. Om du fortfarande har problem med anslutningen kontaktar du Philips kundtjänst.

    Klicka här om du vill kontakta Philips support.

    Du är ansluten

     

    Kom igång med att finslipa din borstteknik med Philips Sonicare-appen

    Upptäck
      Philips Sonicare DiamondClean Smart

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue
    **No matching rule found. Please select another answer

    Relaterade DiamondClean Smart-tillbehör

    Vanliga frågor

    Har du några frågor?
    Vi hjälper gärna till

    Anmälan

    Vill du hålla dig uppdaterad?

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.