0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Min önskade ingrediens finns inte på min Philips Air Cooker-lista

    Publicerad på 1 mars 2024
    När du anger ingredienslistan första gången (innan du har anslutit din Air Cooker till ditt Wi-Fi) finns det en standardingredienslista.
    Listan uppdateras automatiskt så snart du ansluter och parkopplar din Air Cooker med din smarta enhet.

     
    Följ Wi-Fi-konfigurationsprocessen genom att öppna Verktyg -> Inställningar -> Wi-Fi-konfiguration på apparaten och följ anvisningarna på apparaten och i HomeID-appen. När du har gjort det uppdateras ingredienslistan automatiskt med de ingredienser som finns för ditt ursprungsland.

    Obs!
    Ingredienslistan uppdateras automatiskt då och då. Det kräver att din Air Cooker är ansluten till ditt Wi-Fi.

     
    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.