Wi-Fi är en nyckelfunktion i din luftrenare och luftfuktare från Philips och kan därför inte stängas av manuellt. Mer information finns i vår artikel.
Kan jag stänga av Wi-Fi-funktionen i luftrenaren och luftfuktaren från Philips?
Publicerad på 19 december 2023
Wi-Fi-funktionen stängs av automatiskt
Wi-Fi-funktionen stängs av automatiskt om din luftrenare och luftfuktare från Philips inte ansluts inom 15 minuter efter att apparaten har slagits på när du anslutit kabeln för första gången. Den här processen upprepas varje gång du kopplar ur och ansluter enheten till vägguttaget eller när strömmen kommer tillbaka efter ett strömavbrott.
För AMF765, AMF87x, AMF865, AC3737, och AC3680 gäller att när Wi-Fi-funktionen har stängts av automatiskt under den första användningen slås den inte på igen efter att den kopplats in igen eller återställts efter ett strömavbrott. Aktivera Wi-Fi-funktionen manuellt i enlighet med den användarhandbok som är specifik för din modell om du vill parkoppla enheten med appen.
Obs! Vi rekommenderar att du parkopplar din luftrenare och luftfuktare från Philips med appen för att få en bättre interaktiv upplevelse och en mängd olika funktioner.
Om inte stegen ovan åtgärdar problemet kontaktar du oss för att få ytterligare hjälp.
För AMF765, AMF87x, AMF865, AC3737, och AC3680 gäller att när Wi-Fi-funktionen har stängts av automatiskt under den första användningen slås den inte på igen efter att den kopplats in igen eller återställts efter ett strömavbrott. Aktivera Wi-Fi-funktionen manuellt i enlighet med den användarhandbok som är specifik för din modell om du vill parkoppla enheten med appen.
Obs! Vi rekommenderar att du parkopplar din luftrenare och luftfuktare från Philips med appen för att få en bättre interaktiv upplevelse och en mängd olika funktioner.
Om inte stegen ovan åtgärdar problemet kontaktar du oss för att få ytterligare hjälp.