1
0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Få exakt den support du behöver
    Letar du efter en särskild lösning för din produkt?

    Min Philips luftrenare slås inte på

    Om din Philips luftrenare inte slås på, läs vidare om vad du kan göra för att lösa problemet.

    Filtrets varningsstatus visar filterkoden

    Obs! Det här avsnittet gäller endast luftrenare med skärm.

    När filtrets varningsstatus visar filterkoden innebär det att filtret behöver bytas ut, och din luftrenare kommer inte att fungera förrän det är gjort.

    För att lösa det ska du byta ut motsvarande filter och återställa filtrets räknare för förbrukningstid.

    Filtren är inte korrekt placerade

    Om filtren är inte korrekt placerade kan det hända att din luftrenare inte slås på.

    Se till att filtren är korrekt placerade enligt instruktionerna i användarhandboken för din luftrenare.

    Timern på din Philips luftrenare är inställd på ett annat tidsintervall

    Återställ eller stäng av timern. I de flesta luftrenare från Philips kan du göra detta genom att trycka på knappen med en timerikon. Kontrollera i användarhandbokens anvisningar vad som gäller för din specifika luftrenare.

    Det är problem med anslutningen

    Kontrollera om din luftrenares nätsladd är ordentligt isatt i vägguttaget.

    Vägguttaget fungerar inte

    Prova ett annat eluttag eller kolla väggströmbrytaren.

    Allt ovan är kontrollerat

    Allt ovan är kontrollerat men den slås fortfarande inte på.

    Om så är fallet, rekommenderar vi dig att kontakta oss.

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.