0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Min Philips 1000 Series Dual Basket Airfryer visar en felkod och slås inte på

    Publicerad på 29 januari 2025

    Om din Philips Airfryer 1000 Series inte slås på och visar en felkod hittar du möjliga orsaker och lösningar nedan.

    Det kan hända att din Airfryer har förvarats på en kall plats.
    Koppla ur apparaten och låt den stå i ett varmt rum i en timme innan du ansluter den igen.

    1. Om enheten har förvarats på en plats med låg omgivande temperatur ska du låta den anpassa sig till rumstemperaturen i minst en timme innan du ansluter den igen.
    2. Kontakta oss för att få hjälp om felkoden kvarstår på displayen efter att du har anslutit enheten igen.

    Avdelaren är inte monterad. Montera avdelaren och sätt tillbaka lådan i apparaten.

    Prova att koppla ur och ansluta enheten igen. Om detta inte hjälper kan du ringa Philips servicenummer eller kontakta kundtjänst i ditt land.

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.