0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Hur tar jag bort eller exporterar mina uppgifter i Philips OneBlade-appen?

    Publicerad på 23 februari 2024
    Användare av Philips OneBlade-appen kan radera sina kontouppgifter eller begära en export av dem genom att gå till profilavsnittet i appen och följa instruktionerna på skärmen. 

    Om du har begärt en export av dina uppgifter väntar du tills du har mottagit dem innan du tar bort ditt Philips-konto. 

    Fullständig information om hur dina uppgifter hanteras finns i våra data- och sekretesspolicyer.

    Informationen på den här sidan gäller för följande modeller: QP4631/65 , QP4530/30 .

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.