0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Jag kan inte ansluta min tandborste till Sonicare-appen

    Publicerad på 30 augusti 2024
    Följ stegen nedan om tandborsten inte ansluts till Philips Sonicare-appen:
    1. Se till att tandborsten är fulladdad.
    2. Kontrollera att telefonens operativsystem och appen är uppdaterade.
    3. Aktivera Bluetooth på den mobila enheten.
    4. Håll tandborsten och den mobila enheten nära varandra.
    5. Ta bort tandborsten från laddaren eller tryck på lägesknappen för att aktivera LED-symbolerna på handtaget.
    6. Öppna Sonicare-appen.
    Om tandborsten inte ansluts när du öppnar appen tar du bort parkopplingen/glömmer tandborsten i telefonens Bluetooth-inställningar. Starta om Sonicare-appen för att parkoppla enheten igen. Anslutningsproblem kan eventuellt åtgärdas om du rensar Bluetooth-cacheminnet på den mobila enheten.

    Obs! Användare av Sonicare 9900 Prestige-tandborsten kan eventuellt åtgärda anslutningsproblem genom att återställa handtaget.
    Om du fortfarande har problem med att ansluta Philips Sonicare-tandborsten till Sonicare-appen kontaktar du vår kundtjänst.
    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.