0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Hur korrigerar jag borstningsperioden i Sonicare For Kids-appen?

    Publicerad på 23 maj 2024
    I vissa fall går det att korrigera en borstningsperiod i Sonicare For Kids-appen. 
     
    1. Markera barnets profil i appen.
    2. Tryck på kalenderknappen till vänster på skärmen.

    image.png
     
    3. Välj det alternativ där det står My calendar (Min kalender).
    4. Klicka på solen eller månen beroende på vad som saknas så att en grön bockmarkering visas bredvid dagen. Du bör se en gul ikon där det röda krysset var.

    image.png

    6. Gå till Parent Dashboard (Kontrollpanelen för föräldrar).
    7. Klicka på de gula halvcirklarna. De representerar de morgon- och kvällstillfällen där ändring har begärts. Tryck på den gröna bockmarkeringen.

    image.png    image.png

    8. Då tillgodoräknas tidigare missade tillfällen och borstningsperioden återställs.
    Om du fortfarande har problem med Sonicare For Kids-appen kan du kontakta oss direkt via Kontakta Philips-supporten | Philips för ytterligare hjälp.

     
     


     

    Informationen på den här sidan gäller för följande modeller: HX6322/04 , HX6392/02 .

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.