1
0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Hur återansluter jag till Sonicare-appen på en Samsung-enhet?

    Publicerad på 06 October 2022

    På grund av ett tekniskt problem i operativsystemet på vissa Samsung-enheter (S9, S10, S20, Note 10, Note 20 och A70) kan du uppleva problem med Bluetooth-anslutningen när du länkar ExpertClean-tandborstar (anslutna modeller) och DiamondClean 9000-tandborstar till Sonicare-appen. 

    Följ stegen nedan för att ansluta Philips Sonicare-tandborsten till Sonicare-appen:

    1. Om Sonicare-appen är öppen stänger du den.
    2. Öppna Inställningar på din mobila enhet och tryck på Anslutningar eller gå till statusfältet genom att svepa nedåt från längst upp på startskärmen.
    3. Inaktivera Wi-Fi.
    4. Aktivera och inaktivera flygplansläget igen och se till att Bluetooth inaktiveras när flygplansläget aktiveras. När flygplansläget inaktiveras igen ska du kontrollera att Bluetooth är aktiverat och att Wi-Fi förblir inaktiverat (enligt bilden nedan).
    5. Öppna appen och slå på tandborsten. Tandborsten bör då ansluta till appen.
    6. När du har borstat klart aktiverar du Wi-Fi igen om det behövs. 

    Obs! Den här åtgärden måste utföras varje gång du vill ansluta till Sonicare-appen. 

    Löste de här stegen problemet? Om inte ska du kontakta oss för att få ytterligare hjälp.

    Relaterade problem
    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.