0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips
    OneBlade

    Prenumerera
    på rakblad

    Nya rakblad när du behöver dem som mest

    OneBlade 360 mit App-Anbindung

    Rakblad i rostfritt stål som håller länge

    Leverans av 2-pack rakblad till din OneBlade

    Fräscha rakblad direkt hem i brevlådan

    Välj hur ofta du behöver ett nytt paket med rakblad

    För att få den bästa rakningen med OneBlade rekommenderas att du byter blad var 4:e månad. Detta baserat på två rakningar per vecka. Resultaten kan variera.

    72,00 kr/månad

    Välj hur ofta du behöver ett nytt paket med rakblad

    För att få den bästa rakningen med OneBlade rekommenderas att du byter blad var 4:e månad. Detta baserat på två rakningar per vecka. Resultaten kan variera.

    48,00 kr/månad

    Välj hur ofta du behöver ett nytt paket med rakblad

    För att få den bästa rakningen med OneBlade rekommenderas att du byter blad var 4:e månad. Detta baserat på två rakningar per vecka. Resultaten kan variera.

    36,00 kr/månad

    Varför prenumerera?

    New blades when you need them

    Nya rakblad är bra för OneBlades
    prestanda & din hygien

    Stress Free

    Gratis leverans

    Stress Free

    Avsluta när du vill*

    *Läs användarvillkoren för mer detaljer.

    Flexibility

    OneBlade - på dina villkor


    Det ska vara lika smidigt att börja prenumerera som att avsluta. Som prenumererat kan du enkelt logga in på ditt Philips-konto för att ändra hur ofta du vill ha ett nytt rakblad, nästa leveransdatum och avsluta din prenumeration.

    OneBlade för både ansikte & kropp

    Philips OneBlade

    Trimma, styla och raka både ansikte & kropp med Philips OneBlade. Snabbt & enkelt - även där nere.

    Hur ofta rakar eller trimmar du dig?


    Såhär ofta bör du byta rakblad*

    Replacing your blade chart

    *Bladet håller upp till 4 månader (för bästa rakupplevelse, baserat på 2 rakningar per vecka. Resultatet kan variera.)

    Du kanske gillar

    Recensioner

    Vanliga frågor

    Hur fungerar OneBlade-prenumerationen?

    Med Philips OneBlade-prenumerationen får du nya rakblad direkt hem i brevlådan.

    Välj hur ofta du behöver nya blad så att det passar din rak-och trimningsrutin. Du kan välja mellan leveransintervallerna var 4:e, 6:e eller 8:e månad.

    När du har registrerat dig för prenumeration på rablad debiteras ditt betalkort automatiskt innan varje beställning skickas. Detta sker tills du säger upp prenumerationen via ditt konto. Nya rakblad skickas från oss först när betalningen har tagits emot.

    Dina nya rakblad har alltid gratis frakt och du kan när som helst säga upp eller ändra din prenumeration.

    När ska jag byta ut OneBlade-rakbladet?

    Rakbladen är designade för att hålla länge, vi beräknar att varje rakblad håller i upp till fyra månader. Men det faktiska resultatet kan variera, vi har gjort vår beräkning på två rakningar i veckan. Ditt rakblad från OneBlade är utrustat med en indikator för rakbladsslitage. När den silverfärgade delen på rakbladet blir grön eller när rakbladet börjar dra i hårstråna tyder det på att rakbladet
    måste bytas ut.

    Hur betalar jag för OneBlade-prenumerationen?

    Vi godtar alla större betal- och kreditkort som Visa, MasterCard. Du kan se vilka kort som godtas i kassan.

    Kan jag använda OneBlade för både ansiktet och kroppen?

    Absolut, men vi rekommenderar av hygieniska skäl att du använder två olika rakblad, ett för ansiktet och ett för kroppen. Om du har känslig hud rekommenderar vi även att du använder vårt kit med SkinGuard och Kroppskam (QP610/50, QP620/50). Nya rakblad till OneBlade finns i flera varianter: 1-pack (QP210/50), 2-pack (QP220/50) och 3-pack (QP230/50)

    Hur säger jag upp min prenumeration? Och vad händer?

    Du kan säga upp prenumerationen när som helst.

    1.      Logga in på ditt konto

    2.      Klicka på Säg upp min prenumeration och följ stegen
    Du får anvisningar via e-post om hur du returnerar din produkt kostnadsfritt. Uppsägningsprocessen kan skilja sig baserat på hur länge du har haft din Philips OneBlade-prenumeration.

    Vad händer om jag behöver ett rakblad levererat före min kommande leveranscykel?

    1.      Logga in på ditt konto

    2.      Klicka på Tidigarelägg nästa påfyllningsleverans och följ stegen

    Vad händer om jag behöver senarelägga min kommande rakbladsleverans?

    1.      Logga in på ditt konto

    2.      Klicka på Senarelägg nästa leverans och följ stegen

    Vad händer om jag behöver ändra frekvensen för min rakbladsleverans?

    1.      Logga in på ditt konto

    2.      Klicka på Ändra frekvens och följ stegen

    Jag har skapat min prenumerationsplan. Har jag aktiverat OneBlade-prenumerationen nu?

    När betalningen har genomförts är prenumerationen aktiv.

     

    Behöver du fler rakblad? Du kan alltid ändra leveransfrekvensen så att den passar dina behov:

     

    1.      Logga in på ditt konto

    2.      Klicka på Ändra prenumeration och följ stegen

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.