0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Vanliga frågor om Philips Secure Communication Area

    Vad är ett säkert kommunikationsområde och varför måste jag logga in?

    Det är viktigt för Philips att skydda din sekretess. Vi ansvarar för att skydda informationen du anförtror oss och har vidtagit lämpliga åtgärder för att skydda din personliga hälsoinformation som du delar med oss. Det är därför vi endast har som syfte att skicka dessa meddelanden till dig via ett säkert kommunikationsområde. Du känner antagligen till den här typen av tillvägagångssätt om du sköter bankärenden.

    Om du har frågor om hur dina personuppgifter hanteras, eller frågor om din information, går du till www.philips.com/privacy där du kan läsa mer om vår sekretesspolicy eller skicka in eventuella sekretesspecifika frågor.

    Hur skyddas min hälsoinformation?

    Det är viktigt för Philips att din sekretess skyddas. Vi ansvarar för att skydda informationen du anförtror oss och har vidtagit lämpliga åtgärder för att skydda din personliga hälsoinformation som du delar med oss. Det är därför som vi endast skickar meddelanden till dig via ett säkert kommunikationsområde. Du känner antagligen till den här typen av tillvägagångssätt om du sköter bankärenden. Om du har frågor om hur dina personuppgifter hanteras, eller frågor om din information, går du till www.philips.com/privacy där du kan läsa mer om vår sekretesspolicy eller skicka in eventuella sekretesspecifika frågor.

    Vilken hälsoinformation om mig har Philips?

    Det beror på vilken Philips-produkt du har, så exemplen är förbrukade kalorier, längd, vikt och temperatur. Vi ansvarar för att skydda informationen du anförtror oss och har vidtagit lämpliga åtgärder för att skydda din personliga hälsoinformation som du delar med oss. Det är därför som vi endast skickar meddelanden till dig via ett säkert kommunikationsområde. Du känner antagligen till den här typen av tillvägagångssätt om du sköter bankärenden. Om du har frågor om hur dina personuppgifter hanteras, eller för frågor om din information, går du till www.philips.com/privacy där du kan läsa mer om vår sekretesspolicy eller skicka in eventuella sekretesspecifika frågor.

    Jag kommer inte ihåg om jag har skapat ett konto. Hur loggar jag in?

    Klicka på en länk i Philips e-postmeddelande för säker kommunikation. Om länken tar dig till inloggningsskärmen "användarnamn/lösenord" har du redan har skapat ett konto. Använd din e-postadress som användarnamn.

    Jag kommer inte ihåg vilken e-postadress jag använde. Hur loggar jag in?

    Använd e-postadressen från vilken du tog emot ett meddelande från Philips med rubriken "Du har ett säkert meddelande".

    Jag försökte återställa mitt lösenord, men ingenting hände.

    Det kan ta upp till 15 minuter innan e-postmeddelandet om återställning av lösenord når din inkorg på grund av nätverksproblem. Om du inte får e-postmeddelandet efter en fastställd tid, försöker du återställa länken till lösenordet igen.

    Jag klickade på e-postmeddelandet för att logga in på mitt konto, men det finns inte någon plats att skriva e-postadress eller lösenord?

    Ett fel kan uppstå där inloggningsfälten inte visas. Pröva att uppdatera din webbläsare för att se om det löser problemet.

    Jag kommer inte ihåg mitt lösenord.

    Använd länken för lösenordsåterställning på inloggningssidan. Ett e-postmeddelande med en länk för att återställa ditt lösenord kommer att skickas till din inkorg.

    Jag fick ett meddelande på webbplatsen om att min e-postadress är ogiltig.

    Se till att du använder samma e-postadress från vilken du fick ett meddelande från Philips. Om du har glömt ditt lösenord kan du använda länken "glömt lösenord".

    Jag trodde att jag redan var registrerad för DreamMapper – använder jag samma inloggning för dessa e-postmeddelanden?

    Systemen är separata för dataskydd och andra sekretessändamål. Registrera dig för ett nytt konto i det säkra kommunikationsområdet. Du kan använda samma användarnamn (e-postadress) och lösenord för båda om fälten är desamma. Om du har en fråga om DreamMapper-kontot eller programmet, kontaktar du din lokala kundtjänst.

    Jag har en fråga/problem om en Philips-produkt som jag använder. Vem kan jag kontakta för att få svar?

    Kontakta din lokala Philips Customer Service-grupp.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.