0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    TensRelief/PulseRelief-stimuleringen känns annorlunda eller mindre behaglig än normalt.

    Publicerad på 2017-04-07

    Det kan finnas flera orsaker till varför TensRelief/PulseRelief-stimuleringen känns annorlunda. Se nedan hur du kan lösa problemet själv.

    • Intensiteten är för hög eller för låg: tryck på + eller - för att öka eller minska intensiteten.
    • Intensiteten är för hög eller för låg: välj ett annat behandlingsprogram.
    • Elektroderna sitter inte på rätt ställe. Stäng av behandlingsenheterna och koppla bort elektroderna från dem. Ta bort elektroderna från huden och flytta dem till en annan plats.
    • Elektroderna sitter inte fast ordentligt. Stäng av behandlingsenheterna och koppla bort elektroderna från dem. Kontrollera att elektroderna sitter fast ordentligt på huden.
    • Elektroderna är för smutsiga. Du kan försöka rengöra elektroderna (se kapitlet Rengöring). Om det inte hjälper ska du byta ut elektroderna.
    • Elektroderna är utslitna. Byt ut elektroderna.
    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.