0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    TensRelief/PulseRelief-stimuleringen känns annorlunda eller mindre behaglig än normalt.

    Publicerad på 2017-04-07

    Det kan finnas flera orsaker till varför TensRelief/PulseRelief-stimuleringen känns annorlunda. Se nedan hur du kan lösa problemet själv.

    • Intensiteten är för hög eller för låg: tryck på + eller - för att öka eller minska intensiteten.
    • Intensiteten är för hög eller för låg: välj ett annat behandlingsprogram.
    • Elektroderna sitter inte på rätt ställe. Stäng av behandlingsenheterna och koppla bort elektroderna från dem. Ta bort elektroderna från huden och flytta dem till en annan plats.
    • Elektroderna sitter inte fast ordentligt. Stäng av behandlingsenheterna och koppla bort elektroderna från dem. Kontrollera att elektroderna sitter fast ordentligt på huden.
    • Elektroderna är för smutsiga. Du kan försöka rengöra elektroderna (se kapitlet Rengöring). Om det inte hjälper ska du byta ut elektroderna.
    • Elektroderna är utslitna. Byt ut elektroderna.
    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.