0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Min Sonicare-tandborste laddas inte

    Publicerad på 14 juli 2023
    Om tandborsten inte laddas kan felsökningstipsen nedan hjälpa dig att hitta en lösning.

    Vi rekommenderar att du följer stegen i den ordning som anges nedan. Mellan stegen kontrollerar du om problemet är åtgärdat innan du går vidare till nästa steg. 
    Laddarna till de olika Sonicare-tandborstarna skiljer sig åt och inte kompatibla med andra Sonicare-modeller. Vi rekommenderar att du laddar tandborsten med den ursprungliga laddaren som medföljde tandborsten.

    Laddas inte tandborsten när den är ansluten? Eluttaget kanske inte fungerar. Prova att använda ett annat eluttag för att ladda den.
     

    Kontrollera om laddningsadaptern eller laddningssladden är skadad. Om du upptäcker skador på adaptern eller sladden ska du sluta använda den omedelbart. Köp en ersättningsprodukt i vår onlinebutik.

     

     

    Om du använder ett laddningsställ, en laddningsplatta eller ett laddningsglas ska du se till att tandborsten är placerad mitt på laddaren. Tandborsten avger två korta pip eller så tänds batteriindikatorlampan för att bekräfta att tandborsten är korrekt placerad på laddaren.

    Se till att laddaren inte placeras på en metallyta eller i närheten av andra laddare eftersom detta kan orsaka störningar under laddning.
    Om inget av dessa tips hjälper kan tandborsten ha skadats internt. Vi rekommenderar att du begär en reparation eller ett byte av tandborsten. 
    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.