0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Min SENSEO®-kaffemaskin brygger för mycket kaffe

    Publicerad på 14 November 2023
    Om din SENSEO®-kaffemaskin producerar mer kaffe än koppens kapacitet läser du våra råd nedan för att åtgärda det här problemet. 
    Innan du gör din första kopp kaffe med SENSEO®-kaffemaskinen måste du skölja igenom dess interna vattentillförselsystem. 
    Det gör du genom att fylla på vattenbehållaren med rent, kallt vatten och ställa en skål under pipen. Slå på maskinen och tryck på knapparna för en respektive två koppar samtidigt.
    För SENSEO® Switch trycker du bara på valfri knapp för att starta sköljningen. 
    Sköljningen fortsätter till vattenbehållaren är tom. Avbryt inte sköljningen. 
    En annan anledning till att maskinen producerar mer kaffe än vanligt är fel på kapselhållaren. 
    Prova att använda en annan kapselhållare för att se om detta åtgärdar problemet. Om det gör det kan du köpa en ny kapselhållare från vår onlinebutik.
    om de här tipsen inte åtgärdar problemet kontaktar du oss för ytterligare support. 
    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.