0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Föräldraenheten till min Philips Avent ansluten babyvakt laddas inte

    Publicerad på 21 november 2022

    Om du upplever laddningsproblem med föräldraenheten följer du tipsen nedan för att åtgärda problemen.

    • Se till att den strömadapter som används är den originaladapter som medföljde enheten, och kontrollera om det finns några potentiella skador på strömadaptern. Om strömadaptern fungerar som den ska tänds den gröna strömindikatorn på babyenheten när du har slagit på den.
    • Om det tar längre än tre timmar att ladda föräldraenheten är det möjligt att föräldraenheten har slagits på under laddning. Se till att föräldraenheten är avstängd under laddning.
    • Om föräldraenheten laddas nära en värmekälla kan det göra att laddningen tillfälligt pausas. Flytta föräldraenheten från värmekällan och återuppta vid behov laddningen.
    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.