0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Anslutningen bryts ofta mellan babyenheten och appen

    Publicerad på 27 augusti 2024
    Om anslutningen mellan babyenheten och appen Philips Avent Baby Monitor+ inte är tillfredsställande följer du stegen nedan för att förbättra anslutningen.
    • Kontrollera att Wi-Fi-anslutningen är bra och stabil. Kontrollera Wi-Fi-signalens styrka på sidan för appinställningar. Den fungerar bäst när den visar ”utmärkt” eller ”bra”. Du kan använda en Wi-Fi-repeater för att få en starkare signal.
    • Se till att du använder den senaste versionen av appen Philips Avent Baby Monitor+. Gör du inte det uppdaterar du appen på din smartphone.
    • Starta om appen Philips Avent Baby Monitor+ på din smartphone.
    • Starta om modemet eller routern.
    • Starta om babyenheten genom att trycka på på/av-knappen.

    Har du fortfarande problem med anslutningen? Kontakta oss om inget av de här tipsen hjälper.
    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.