0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Föräldraenheten startar inte

    Publicerad på 19 mars 2025

    Kontrollera om batteriet på föräldraenheten till din Philips Avent Premium ansluten babyvakt är fulladdat.

    Om inte ska du först kontrollera och se till att du använder den Philips-originaladapter som medföljde babyvakten. Den här adaptern är utformad för att uppfylla babyvaktens laddningsspecifikationer, och användning av andra adaptrar kan påverka prestandan.

    Om du använder rätt adapter men batterinivån fortfarande är låg gör du följande. 

    1. Anslut nätadaptern och anslut den till föräldraenheten (bild 1).
    2. Om föräldraenheten är avstängd aktiveras skärmen en kort stund och visar en bild på ett barn i en barnsäng med Philips-logotypen (bild 2). Laddningsindikatorn på skärmen ändras till orange för att visa att enheten laddas (bild 3).
    3. Därefter ändras bilden på skärmen kort till en batteriikon (bild 4) i cirka fem sekunder för att visa att laddning pågår och sedan stängs skärmen av igen.
    4. När skärmen har stängts av kan du slå på föräldraenheten. Du slår på den genom att hålla på/av-knappen intryckt i cirka två sekunder (bild 5).
    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.