1
0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Leverans

    Obs icon
    På grund av ett tekniskt problem kan det hända att det dröjer innan beställningsbekräftelsen når dig via e-post. Kontakta oss om du inte har fått den inom 48 timmar.
    Obs icon
    På grund av ett tekniskt problem får du eventuellt inte någon leveransbekräftelse. Vi arbetar på att åtgärda det här så snart som möjligt. Din beställning kommer dock att behandlas som den ska och levereras inom förväntad leveranstid.
    Obs icon
    Leveranstiderna är för närvarande längre än normalt på grund av hög beställningsvolym. Vi gör vårt bästa för att leverera din beställning så snart som möjligt. Ett e-postmeddelande skickas när din beställning har skickats.
    Obs icon
    Vi har för närvarande hög samtalsbelastning. Du måste eventuellt vänta längre i kön när du ringer. Överväg att ringa vid en annan tidpunkt. Vi ber om ursäkt för eventuella besvär.
    Obs icon
    Behandlingstiden för återbetalning är för närvarande längre än normalt på grund av att vi har extra mycket att göra just nu. Vi gör vårt bästa för att behandla förfrågningar så snabbt som möjligt. En e-postbekräftelse skickas när den är klar.
    Obs icon
    På grund av ett planerat underhåll kan du tillfälligt eventuellt inte köpa produkter på vår webbplats. Vi arbetar på att åtgärda det här så fort som möjligt och ber om ursäkt för eventuella besvär. Du kan fortsätta att handla våra produkter hos andra återförsäljare under tiden.
    Obs icon
    På grund av ett planerat underhåll kan det eventuellt dröja innan du får beställningsbekräftelsen via e-post. Det här påverkar inte hur din beställning behandlas och levereras. Kontakta oss om du inte har fått beställningsbekräftelsen inom 48 timmar.
    Obs icon
    På grund av underhåll går det tillfälligt inte att lägga till en produkt i kundvagnen. Vi kommer att åtgärda det här så snabbt som möjligt. Vi hoppas se dig här snart igen.
    Obs icon
    På grund av ett tekniskt problem kan du tillfälligt eventuellt inte betala för produkter med [PAYMENT-METHOD] på vår webbplats. Vi arbetar på att åtgärda det här så fort som möjligt och ber om ursäkt för eventuella besvär. Du kan fortsätta med en annan betalningsmetod eller handla våra produkter hos andra återförsäljare under tiden.
    Obs icon
    Klicka här för viktig information om säkerhetsmeddelandet angående vissa Philips Respironics CPAP-, BIPAP-enheter och ventilatorer.

    Leveranstider

    När skickas min beställning?
    Produkter som finns i lager skickas från vår lagerlokal inom 1–2 arbetsdagar efter att du skickat din beställning. Leveranstiden varierar beroende på det leveransalternativ du valde i kassan. Artiklar som beställts samtidigt kan skickas separat.

    Var informationen hjälpsam?

    Spårning av order

    Hur kan jag spåra leveransen av min order?

    När din beställning har skickats, kommer du att få ett spårningsnummer via e-post från oss. Med detta nummer kan du spåra leveransen av din beställning. Observera att du kan få flera spårningsnummer om din beställning skickas i flera leveranser.
     

    Om du inte är tillgänglig vid leveransen kan din beställning levereras till antingen en granne eller en UPS Access Point i närheten. Du kommer att få ett brev från UPS i brevlådan, SMS eller e-post om var du kan hämta paketet från.

    Var informationen hjälpsam

    Jag har inte mottagit hela min order.
    Om din beställning innehåller flera produkter eller reservdelar kan de levereras i flera leveranser. Kontrollera dina leveransbekräftelser eftersom det bör innehålla spårningsnummer för varje enskild leverans. Alternativt vänta i ytterligare 2-3 dagar för att se till att ytterligare leveranser kan nå dig. Om en del av din beställning fortfarande saknas, vänligen kontakta vår kundservice här

    Var informationen hjälpsam?

    Leveransalternativ

    Vilka leveransalternativ finns tillgängliga?
    Du kan välja det leveransalternativ du föredrar under betalningsprocessen. För närvarande finns följande alternativ tillgängliga:
    Leveransmetod
    Leveranstid
    Pris
    UPS standard
    2-5  arbetsdagar
    59kr
    UPS express
    1-2  arbetsdagar
    69kr
    UPS Access Point
    2-5  arbetsdagar
    39kr
    Kostnadsfri leverans gäller för beställningar över 200 SEK. Extra kostnad för expressleverans.

    Var informationen hjälpsam?

    Levererar ni globalt?
    Vi levererar endast till Sverige och det finns tyvärr ingen möjlighet att beställa till en utländsk adress. 

    Var informationen hjälpsam?

    Vilket leveransalternativ bör jag använda?

    Där så är möjligt erbjuder Philips en mängd leveransalternativ som passar din budget och dina krav, samtidigt som dina produkter kommer fram säkert och i tid.

    Tänk på att speditörleveranser kräver att någon är närvarande på leveransadressen för att ta emot leveransen. Om du inte kommer att vara på plats den beräknade leveransdagen ska du överväga att välja UPS Access Point och hämta paketet från en plats nära dig.

    Var informationen hjälpsam?

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.