När din beställning har skickats, kommer du att få ett spårningsnummer via e-post från oss. Med detta nummer kan du spåra leveransen av din beställning. Observera att du kan få flera spårningsnummer om din beställning skickas i flera leveranser.
Om du inte är tillgänglig vid leveransen kan din beställning levereras till antingen en granne eller en UPS Access Point i närheten. Du kommer att få ett brev från UPS i brevlådan, SMS eller e-post om var du kan hämta paketet från.
Leveransmetod | Leveranstid | Pris |
UPS standard | 2-5 arbetsdagar | 59kr |
UPS express | 1-2 arbetsdagar | 69kr |
UPS Access Point | 2-5 arbetsdagar | 39kr |
PostNL | 5-8 arbetsdagar | 15 kr |
Observera att PostNL-leveranser skickas utan spårningskoder. Hemleverans inom 5–8 arbetsdagar av PostNL eller regionala partner. Produkterna skickas i ett lämpligt vadderat kuvert, vilket minskar mängden förpackningsmaterial som krävs och din leverans kan levereras genom brevinkastet/i brevlådan.
Reservdelar skickas separat från andra produkter och leveransen kan ta upp till 9 arbetsdagar.
Varje säljare debiterar sina egna fraktkostnader. Kostnadsfri frakt gäller för beställningar över 200 kr per säljare.
Extra kostnad för expressleverans
Där så är möjligt erbjuder Philips en mängd leveransalternativ som passar din budget och dina krav, samtidigt som dina produkter kommer fram säkert och i tid.
Tänk på att speditörleveranser kräver att någon är närvarande på leveransadressen för att ta emot leveransen. Om du inte kommer att vara på plats den beräknade leveransdagen ska du överväga att välja UPS Access Point och hämta paketet från en plats nära dig.
You are about to visit a Philips global content page
You are about to visit the Philips USA website.