• Fördelar med Philips Shop

  • 30 dagars returgaranti

  • 2 års garanti

  • Gratis frakt från 850 SEK

1
0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Support

    Leverans

    Leveranstider

    När skickas min beställning?
    Produkter som finns i lager skickas från vår lagerlokal inom 1–2 arbetsdagar efter att du skickat din beställning. Leveranstiden varierar beroende på det leveransalternativ du valde i kassan. Artiklar som beställts samtidigt kan skickas separat.

    Var informationen hjälpsam?

    Spårning av order

    Hur kan jag spåra leveransen av min order?

    När din beställning har skickats, kommer du att få ett spårningsnummer via e-post från oss. Med detta nummer kan du spåra leveransen av din beställning. Observera att du kan få flera spårningsnummer om din beställning skickas i flera leveranser.
     

    Om du inte är tillgänglig vid leveransen kan din beställning levereras till antingen en granne eller en UPS Access Point i närheten. Du kommer att få ett brev från UPS i brevlådan, SMS eller e-post om var du kan hämta paketet från.

    Var informationen hjälpsam

    Jag har inte mottagit hela min order.
    Om din beställning innehåller flera produkter eller reservdelar kan de levereras i flera leveranser. Kontrollera dina leveransbekräftelser eftersom det bör innehålla spårningsnummer för varje enskild leverans. Alternativt vänta i ytterligare 2-3 dagar för att se till att ytterligare leveranser kan nå dig. Om en del av din beställning fortfarande saknas, vänligen kontakta vår kundservice här

    Var informationen hjälpsam?

    Leveransalternativ

    Vilka leveransalternativ finns tillgängliga?

    Du kan välja önskat leveransalternativ under betalningsprocessen. För närvarande finns följande alternativ tillgängliga:

     

    • UPS Standard – hemleverans inom 2–5 arbetsdagar.

    • UPS Express – hemleverans inom 1–2 arbetsdagar.

    • UPS Access Point – få din beställning levererad till en UPS-plats inom 2–5 arbetsdagar.

    Var informationen hjälpsam?

    Levererar ni globalt?
    Vi levererar endast till Sverige och det finns tyvärr ingen möjlighet att beställa till en utländsk adress. 

    Var informationen hjälpsam?

    Vilket leveransalternativ bör jag använda?

    Där så är möjligt erbjuder Philips en mängd leveransalternativ som passar din budget och dina krav, samtidigt som dina produkter kommer fram säkert och i tid.

    Tänk på att speditörleveranser kräver att någon är närvarande på leveransadressen för att ta emot leveransen. Om du inte kommer att vara på plats den beräknade leveransdagen ska du överväga att välja UPS Access Point och hämta paketet från en plats nära dig.

    Var informationen hjälpsam?