1
0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Leverans

    Vi har för närvarande hög samtalsbelastning. Du måste eventuellt vänta längre i kön när du ringer. Överväg att ringa vid en annan tidpunkt. Vi ber om ursäkt för eventuella besvär.

    Klicka här för viktig information om säkerhetsmeddelandet angående vissa Philips Respironics CPAP-, BIPAP-enheter och ventilatorer.

    Leveranstider

    När skickas min beställning?
    Produkter som finns i lager skickas från vår lagerlokal inom 1–2 arbetsdagar efter att du skickat din beställning. Leveranstiden varierar beroende på det leveransalternativ du valde i kassan. Artiklar som beställts samtidigt kan skickas separat.

    Var informationen hjälpsam?

    Spårning av order

    Hur kan jag spåra leveransen av min order?

    När din beställning har skickats, kommer du att få ett spårningsnummer via e-post från oss. Med detta nummer kan du spåra leveransen av din beställning. Observera att du kan få flera spårningsnummer om din beställning skickas i flera leveranser.
     

    Om du inte är tillgänglig vid leveransen kan din beställning levereras till antingen en granne eller en UPS Access Point i närheten. Du kommer att få ett brev från UPS i brevlådan, SMS eller e-post om var du kan hämta paketet från.

    Var informationen hjälpsam

    Jag har inte mottagit hela min order.
    Om din beställning innehåller flera produkter eller reservdelar kan de levereras i flera leveranser. Kontrollera dina leveransbekräftelser eftersom det bör innehålla spårningsnummer för varje enskild leverans. Alternativt vänta i ytterligare 2-3 dagar för att se till att ytterligare leveranser kan nå dig. Om en del av din beställning fortfarande saknas, vänligen kontakta vår kundservice här

    Var informationen hjälpsam?

    Leveransalternativ

    Vilka leveransalternativ och speditörer finns tillgängliga?
    Observera att begränsande leveransalternativ är tillgängliga för vissa varor på grund av dess storlek eller hur ömtåliga de är. Följande leveransalternativ kan väljas under beställningsprocessen, beroende på tillgänglighet:
    Leveransmetod
    Leveranstid
    Pris
    UPS standard
    2-5  arbetsdagar
    59kr
    UPS express
    1-2  arbetsdagar
    69kr
    UPS Access Point
    2-5  arbetsdagar
    39kr
    PostNL
    5-8 arbetsdagar
    15 kr

    Observera att PostNL-leveranser skickas utan spårningskoder. Hemleverans inom 5–8 arbetsdagar av PostNL eller regionala partner. Produkterna skickas i ett lämpligt vadderat kuvert, vilket minskar mängden förpackningsmaterial som krävs och din leverans kan levereras genom brevinkastet/i brevlådan.


    Reservdelar skickas separat från andra produkter och leveransen kan ta upp till 9 arbetsdagar.

     

    Varje säljare debiterar sina egna fraktkostnader. Kostnadsfri frakt gäller för beställningar över 200 kr per säljare.

     

    Extra kostnad för expressleverans

    Var informationen hjälpsam?

    Levererar ni globalt?
    Vi levererar endast till Sverige och det finns tyvärr ingen möjlighet att beställa till en utländsk adress. 

    Var informationen hjälpsam?

    Vilket leveransalternativ bör jag använda?

    Där så är möjligt erbjuder Philips en mängd leveransalternativ som passar din budget och dina krav, samtidigt som dina produkter kommer fram säkert och i tid.

    Tänk på att speditörleveranser kräver att någon är närvarande på leveransadressen för att ta emot leveransen. Om du inte kommer att vara på plats den beräknade leveransdagen ska du överväga att välja UPS Access Point och hämta paketet från en plats nära dig.

    Var informationen hjälpsam?

    You are about to visit a Philips global content page

    You are about to visit the Philips USA website.

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.