Följ nedanstående steg för att lägga en beställning
1. Placera den utvalda produkten i den digitala kundvagnen genom att trycka på den orangea ikonen "Lägg till i kundvagnen"
2. Om du;
a) Redan är inloggad kan du gå vidare med din order.
b) Inte är inloggad, kan du antingen välja att logga in på ditt Philips-konto, skapa ett nytt konto eller fortsätta köpet som gäst.
3. Din order kan bli levererad genom UPS till valfri leveransadress eller till en utvald UPS Access Point i din närhet.
4. Välj en av våra betalningsmetoder och betala för din order.
5. Du kommer att få en orderbekräftelse från oss via email.
6. När din order har blivit skickad från vårt lager kommer du få ett spårningsnummer från UPS via email eller SMS.
Relaterade frågor:
För att säkerställa att din beställning levereras så snabbt som möjligt, behandlar vi omedelbart alla beställningar automatiskt. Detta gör att det inte finns någon möjlighet att avbryta eller ändra din beställning mellan tidpunkten för beställning och leverans.
Du kan neka ditt paket vid dörren eller skicka tillbaka din beställning till oss utan kostnad. Om du bestämmer dig för att returnera din beställning, se den relaterade artikeln nedan.
Relaterade frågor:
Hur kan jag returnera en produkt?
Vi kan ibland behöva avbryta en beställning. Det vanligaste skälet till det är att produkten är slut i lager vid leverans. Om så är fallet kommer du att meddelas via e-post. Vi ber dig vänligen placera din beställning igen på;
a)samma produkt eller
b)annan version av samma produkt
c)genom att välja en annan produkt.
Det går inte att beställa en produkt som är slut i lager. Eventuella avgifter som kan ha uppstått återbetalas automatiskt. Vi ber om ursäkt för besväret.
Du kan enkelt spåra statusen för din beställning själv genom att klicka här. Ange ditt beställningsnummer och e-postadress och klicka på "sök order".
Relaterade frågor:
You are about to visit a Philips global content page
You are about to visit the Philips USA website.