1
0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Beställa från
    Philips Online Shop

    Obs icon
    På grund av ett tekniskt problem kan det hända att det dröjer innan beställningsbekräftelsen når dig via e-post. Kontakta oss om du inte har fått den inom 48 timmar.
    Obs icon
    På grund av ett tekniskt problem får du eventuellt inte någon leveransbekräftelse. Vi arbetar på att åtgärda det här så snart som möjligt. Din beställning kommer dock att behandlas som den ska och levereras inom förväntad leveranstid.
    Obs icon
    Leveranstiderna är för närvarande längre än normalt på grund av hög beställningsvolym. Vi gör vårt bästa för att leverera din beställning så snart som möjligt. Ett e-postmeddelande skickas när din beställning har skickats.
    Obs icon
    Vi har för närvarande hög samtalsbelastning. Du måste eventuellt vänta längre i kön när du ringer. Överväg att ringa vid en annan tidpunkt. Vi ber om ursäkt för eventuella besvär.
    Obs icon
    Behandlingstiden för återbetalning är för närvarande längre än normalt på grund av att vi har extra mycket att göra just nu. Vi gör vårt bästa för att behandla förfrågningar så snabbt som möjligt. En e-postbekräftelse skickas när den är klar.
    Obs icon
    På grund av ett planerat underhåll kan du tillfälligt eventuellt inte köpa produkter på vår webbplats. Vi arbetar på att åtgärda det här så fort som möjligt och ber om ursäkt för eventuella besvär. Du kan fortsätta att handla våra produkter hos andra återförsäljare under tiden.
    Obs icon
    På grund av ett planerat underhåll kan det eventuellt dröja innan du får beställningsbekräftelsen via e-post. Det här påverkar inte hur din beställning behandlas och levereras. Kontakta oss om du inte har fått beställningsbekräftelsen inom 48 timmar.
    Obs icon
    På grund av underhåll går det tillfälligt inte att lägga till en produkt i kundvagnen. Vi kommer att åtgärda det här så snabbt som möjligt. Vi hoppas se dig här snart igen.
    Obs icon
    På grund av ett tekniskt problem kan du tillfälligt eventuellt inte betala för produkter med [PAYMENT-METHOD] på vår webbplats. Vi arbetar på att åtgärda det här så fort som möjligt och ber om ursäkt för eventuella besvär. Du kan fortsätta med en annan betalningsmetod eller handla våra produkter hos andra återförsäljare under tiden.
    Obs icon
    Klicka här för viktig information om säkerhetsmeddelandet angående vissa Philips Respironics CPAP-, BIPAP-enheter och ventilatorer.

    Lägga en order

    Hur gör jag en beställning?

    Följ nedanstående steg för att lägga en beställning

     

    1.  Placera den utvalda produkten i den digitala kundvagnen genom att trycka på den orangea ikonen "Lägg till i kundvagnen" 

    2. Om du;

    a) Redan är inloggad kan du gå vidare med din order. 

    b) Inte är inloggad, kan du antingen välja att logga in på ditt Philips-konto, skapa ett nytt konto eller fortsätta köpet som gäst.

    3. Din order kan bli levererad genom UPS till valfri leveransadress eller till en utvald UPS Access Point i din närhet. 

    4. Välj en av våra betalningsmetoder och betala för din order.  

    5. Du kommer att få en orderbekräftelse från oss via email. 

    6. När din order har blivit skickad från vårt lager kommer du få ett spårningsnummer från UPS via email eller SMS.

     

    Relaterade frågor:

    Var informationen hjälpsam?

    Ändra eller avbryta en order

    Hur kan jag avbryta min order?

    För att säkerställa att din beställning levereras så snabbt som möjligt, behandlar vi omedelbart alla beställningar automatiskt. Detta gör att det inte finns någon möjlighet att avbryta eller ändra din beställning mellan tidpunkten för beställning och leverans.

    Du kan neka ditt paket vid dörren eller skicka tillbaka din beställning till oss utan kostnad. Om du bestämmer dig för att returnera din beställning, se den relaterade artikeln nedan.

     

    Relaterade frågor:

    Hur kan jag returnera en produkt?

    Var informationen hjälpsam?

    Hur kan jag ändra min leveransadress?
    Det är inte alltid möjligt att ändra leveransadressen efter en beställning. Vi rekommenderar att du väntar på att ditt spårningnummer är tillgängligt när produkten har skickats. Då kan du antingen kontakta UPS direkt eller besöka www.ups.com med ditt spårningnummer och kontrollera om du kan ändra leveransadress. Du kan bli ombedd att skapa ett konto hos UPS. Observera att Philips kundservice inte kan hjälpa dig att ändra leveransadressen.

    Var informationen hjälpsam?

    Ordre status

    Min order har blivit avbruten/inställd

    Vi kan ibland behöva avbryta en beställning. Det vanligaste skälet till det är att produkten är slut i lager vid leverans. Om så är fallet kommer du att meddelas via e-post. Vi ber dig vänligen placera din beställning igen på;

    a)samma produkt eller

    b)annan version av samma produkt

    c)genom att välja en annan produkt.

     

    Det går inte att beställa en produkt som är slut i lager. Eventuella avgifter som kan ha uppstått återbetalas automatiskt. Vi ber om ursäkt för besväret.

    Var informationen hjälpsam?

    Hur kan se min nuvarande status på min order?

    Du kan enkelt spåra statusen för din beställning själv genom att klicka här. Ange ditt beställningsnummer och e-postadress och klicka på "sök order".

     

    Relaterade frågor:

    Var informationen hjälpsam?

    Lagerstatus

    Finns min produkt i lager?
    Produkter som finns på lager visar en grön etikett "I lager" och den orange knappen "Lägg till i korg". Produkter som är slut i lager visar en röd etikett "Ej i lager" och kan inte läggas till i kundvagnen. Du kanske inte köpa en produkt som är slut i lager.

    Var informationen hjälpsam?

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.