0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Var kan jag hitta modellnumret?
    Leta upp produktnumret
    Var finns produktnumret?
    Berätta lite om din produkt så visar vi dig var du hittar produktnumret.
    Om du har produkten nära tillhands väljer du dess produktgrupp och produktkategori nedan.
    Var produktnumren finns på våra enheter

    Sök efter delar och tillbehör

    Sök efter ett tillbehör eller en reservdel till din enhet

    Vanliga frågor

    1. Min produkt är trasig - hur kan jag få den reparerad? Kommer det att täckas av garantin?

    I många fall när produkten inte beter sig som du förväntar dig kan problemet lösas hemma utan att behöva skicka iväg den för reparation.


    Vänligen läs våra felsökningssteg online samt Vanliga frågor och Svar för att hitta lösningar på de vanligaste problemen:


    - Hitta din produkt och dess vanliga frågor


    Om du inte kan lösa ditt problem online kan du själv boka in en reparation eller kontakta vår kundtjänst – klicka här.


    Reparation eller byte kommer att vara kostnadsfritt om din produkt är inom garantiperioden.

    2. Hur länge har jag garanti på min produkt?

    Philips har en internationell garantiperiod på 2 år beroende på vilken produkt man har.

     

    För att hitta den exakta garantiperioden för din produkt och de relevanta

    villkoren, vänligen läs dokumentationen som följde med din produkt eller läs
    våra garantivillkor här.

    3. Min produkt är utanför garantin, kan Philips göra något för mig?

    Om din produkt inte längre omfattas av garantin strävar vi efter att göra
    reparationsprocessen så enkel som möjligt. Den erbjudna lösningen och den
    slutliga kostnaden beror på produkttyp, ålder och
    transportmetod.

     

    För att hitta en lösning för din felaktiga produkt, registrera dig i vår onlineportal.

    För kaffemaskiner och Avent-produkter vänligen kontakta vår kundtjänst.

     

    Obs: Om du registrerar din trasiga produkt och du inte är nöjd med den
    erbjudna lösningen, kan du när som helst avbryta och kontakta vår kundtjänst
    för ytterligare support.

    4. Jag hittar inte den information jag letar efter, hur kan jag kontakta er för att få hjälp?

    Vi strävar efter att tillhandahålla en komplett onlinesupport för alla våra produkter men inser att informationen du behöver ibland kan vara svår att hitta.
    Innan du kontaktar oss, läs följande tips för att hitta information på vår webbplats:

     

    - Var kan jag hitta produktinformation?

     

    Om du fortfarande inte kan hitta den information du behöver kan du kontakta vår kundtjänst.

    5. Hur lång tid tar en reparation?

    Vårt mål är att reparera och returnera din produkt inom 7-14 arbetsdagar från den dag den mottagits av vårt servicecenter. (Om delar behöver beställas kan reparationen ta upp till 14 dagar.)

     

    Om du har bokat din reparation online eller via vår kundtjänst och har ett IT-philips-xxx-referensnummer kan du kontrollera hur din reparation fortskrider online här.

     

    Kontakta annars vår kundtjänst för en uppdatering.

    6. Var kan jag köpa reservdelar och tillbehör till min produkt?

    Ett brett utbud av reservdelar och tillbehör finns tillgängligt i vår shop.

     

    Klicka här för att hitta delar och tillbehör till din produkt.

     

    Om du har några frågor angående reservdelar eller tillbehör till din produkt kan du också kontakta vår kundtjänst här.

    7. Var hittar jag modell- och serienumret på min produkt?

    Modell- och serienumret på din produkt finns: på kartongen, på manualen eller på själva produkten:

     

    - Var kan jag hitta min produkts modell- och serienummer

    8. Jag har flyttat utomlands/Jag köpte min produkt utomlands. Kommer min garanti att påverkas?

    Nej, på Philips erbjuder vi en internationell garanti för våra produkter och därför kommer din garanti inte att påverkas.

     

    Kontakta din lokala Philips kundtjänst om du har några problem eller frågor.

    Number Five
    9. Hur registrerar jag mig för utökad garanti i MyPhilips?

    Så här gör du:

     

    Om din produkt är berättigad till utökad garanti behöver du först ett MyPhilips-konto. Du kan logga in eller skapa ett här. Sedan kan du registrera din produkt. Ha

    produkten till hands när du registrerar dig eftersom du måste ange modellnumret. Observera: du måste registrera din produkt inom 3 månader från inköpet för att erhållade den extra garantin. För att registrera en produkt behöver du:

     

    MyPhilips-kontoModellnummerInköpsdatum (måste vara inom 3 månader från köpet)Inköpsbevis (valfritt)Kampanjinformation om möjligt

    10. Hur kan jag använda min utökade garanti?

    "Så här gör du:

     

    Om din produkt är berättigad till utökad garanti behöver du först ett MyPhilips-konto. Du kan logga in eller skapa ett här. Sedan kan du registrera din produkt. Ha

    produkten till hands när du registrerar dig eftersom du måste ange modellnumret. Observera: du måste registrera din produkt inom 3 månader från inköpet för att erhållade den extra garantin. För att registrera en produkt behöver du:

     

    MyPhilips-kontoModellnummerInköpsdatum (måste vara inom 3 månader från köpet)Inköpsbevis (valfritt)Kampanjinformation (om möjligt) "

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.