• Fördelar med Philips Shop

  • 30 dagars returgaranti

  • 2 års garanti

  • Fri frakt

1
0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Produkter

    PR3840/00 PulseRelief Trådlös smärtlindring med TENS- teknologi
    Tänk på att färgen på din produkt kan skilja sig från den här bilden, men supportinformationen är densamma
    Visa produkt

    PulseRelief Trådlös smärtlindring med TENS- teknologi

    PR3840/00

    TensRelief/PulseRelief-stimuleringen känns annorlunda eller mindre behaglig än normalt.

    Det kan finnas flera orsaker till varför TensRelief/PulseRelief-stimuleringen känns annorlunda. Se nedan hur du kan lösa problemet själv.

    Felsökning

    • Intensiteten är för hög eller för låg: tryck på + eller - för att öka eller minska intensiteten.
    • Intensiteten är för hög eller för låg: välj ett annat behandlingsprogram.
    • Elektroderna sitter inte på rätt ställe. Stäng av behandlingsenheterna och koppla bort elektroderna från dem. Ta bort elektroderna från huden och flytta dem till en annan plats.
    • Elektroderna sitter inte fast ordentligt. Stäng av behandlingsenheterna och koppla bort elektroderna från dem. Kontrollera att elektroderna sitter fast ordentligt på huden.
    • Elektroderna är för smutsiga. Du kan försöka rengöra elektroderna (se kapitlet Rengöring). Om det inte hjälper ska du byta ut elektroderna.
    • Elektroderna är utslitna. Byt ut elektroderna.

    Informationen på den här sidan gäller för följande modeller: PR3840/00 .

    Registrera produkten
    Registrera produkten

    Håll koll på produktens garantivillkor

    Kvalificera dig för återbetalning, presenter och specialerbjudanden

    Få enkel åtkomst till produktsupport