• Fördelar med Philips Shop

  • 30 dagars returgaranti

  • 2 års garanti

  • Fri frakt

1
0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Produkter

    HR2202/80 Avance Collection SoupMaker
    Tänk på att färgen på din produkt kan skilja sig från den här bilden, men supportinformationen är densamma
    Visa produkt

    Avance Collection SoupMaker

    HR2202/80

    Min Philips SoupMaker fungerar inte när den är ansluten

    Om din Philips SoupMaker inte fungerar kan det ha flera olika orsaker. Se nedan hur du själv kan lösa problemet.

    Ingredienserna är för stora eller frysta

    Skär ingredienserna i små bitar och tina dem helt. När ingredienserna är för stora eller frysta kanske SoupMakern inte fungerar.

    MAX-nivån i kannan överskreds

    Ta bort ingredienser och se till att ingredienserna fördelas ut jämnt över botten på kannan. Din SoupMaker kanske inte fungerar ordentligt om MAX-nivån överskrids.

    Locket är inte ordentligt påsatt och anslutningen förloras vid mixningen

    Stäng locket ordentligt i bottenplattan.

    Värmeplattan är för varm

    Din SoupMaker kan sluta fungera när det händer. Ta bort några av ingredienserna och starta om programmet efter 10 minuter.

    Informationen på den här sidan gäller för följande modeller: HR2202/80 , HR2200/80 , HR2201/80 .

    Felsökning

    Ström/laddning/batteriets livslängd (1)
    Registrera produkten
    Registrera produkten

    Håll koll på produktens garantivillkor

    Kvalificera dig för återbetalning, presenter och specialerbjudanden

    Få enkel åtkomst till produktsupport