0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Varför registrerar inte Lumea-appens kroppshårsanalyserare mitt hår?

    Publicerad på 28 september 2023
    Kropphårsanalyseraren använder ett foto som tagits med din mobila enhet för att upptäcka hårstråna på huden. När du tar foton före varje Lumea-behandling kan du se hårborttagningens framsteg över tid genom att jämföra tidigare resultat. Om kroppshårsanalyseraren inte registrerar hårstråna korrekt följer du stegen nedan:
    1. Se till att Lumea-appen har åtkomst till den mobila enhetens kamera.
    2. Ta fotot med kameran vänd direkt mot det område som ska fotograferas.
    3. Se till att den del av kroppen du vill ta en bild på är jämnt upplyst och inte skyms av skuggor.
    4. Det måste finnas synlig hårväxt. Vänta cirka 3–4 dagar efter rakningen så att hårväxten syns på fotot.
    Kontakta oss om de här lösningarna inte hjälper.
    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.