0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    HomeID-appens logotyp

    Uppgradera din köksupplevelse med HomeID​

    Ladda ned HomeID-appen för att ta ditt hem till nästa nivå.

    Ladda ned HomeID-appen

    Nya HomeID-appen - din plats för smarta köksprodukter, recept och oändlig inspiration. ​

    Telefon med HomeID-appskärmen som ligger bredvid en kopp gott kaffe

    Början till ett uppkopplat hem

    Början till ett uppkopplat hem

    • Anslut till dina köksmaskiner hemma - var du än befinner dig!
    • Utforska trendande och inspirerande recept, eller återuppäck gamla klassiker.​
    • Gå med i ett livligt community med hemmakockar och professionella matkreatörer – och mycket mer!

    Kvinna som tittar på en smartphone med communityavsnittet i HomeID-appen

    Gå med i HomeID-communityn

    Gå med i HomeID-communityn

    Oavsett om du längtar efter att upptäcka ditt nästa favoritrecept, dela din senaste mästerverk med andra mat- och kaffeentusiaster eller bara låta dig inspireras, är vår community platsen där du kan göra det möjligt.​

    HomeID är fullpackad med en rad spännande och nya funktioner, inklusive:

    HomeID är fullpackad med en rad spännande och nya funktioner, inklusive:

    HomeID-appens logotyp

    Ladda ned HomeID-appen och lås upp ditt hems fulla potential!

    QR-kod för HomeID

    Ta reda på mer

    Kommer denna uppdateringen att påverka mitt registrerade konto i appen Coffee+ eller NutriU (Kitchen+)?​

    Nej, du kan logga in på HomeID med samma inloggningsuppgifter som du använde för Coffee+ och NutriU (Kitchen+).​

    Måste jag lägga till mina apparater på nytt?

    Nej, alla apparater från din profil finns automatiskt tillgängliga i HomeID, inklusive anslutna enheter. 

    Måste jag uppdatera mina inställningar och preferenser? 

    Nej, dina kontoinställningar från den gamla appen finns redan i HomeID, så du behöver inte uppdatera dem (såvida inte du vill göra det).

    Vad kommer att hända med mina recept, favoriter och receptböcker? 

    De väntar på dig i HomeID.

    Vilka nya apparater kommer att finnas tillgängliga? 

    Utöver alla köksapparater från NutriU (Kitchen+) har vi även inkluderat samtliga kaffemaskiner som stöds av appen Coffee+. Alla dessa enheter kan enkelt läggas till i HomeID, förutsatt att de är tillgängliga lokalt. Håll även utkik efter kommande uppdateringar med nya produktkategorier när vi lanserar dem.​

    Kommer det att ske några ändringar i appens integritetspolicy?​

    Nej, vår strävan att upprätthålla din integritet och kontosäkerhet är lika stark nu som det alltid har varit.

    Kan jag tacka nej till ändringen? 

    Nej, alla användare av Coffee+ och NutriU (Kitchen+) kommer att flyttas till HomeID automatiskt i samband med att appen uppdateras. Vi arbetar aktivt för att säkerhetsställa att du får den allra bästa användarupplevelsen.​

    I vilka länder kommer HomeID-appen att finnas tillgänglig?

    HomeID-appen kommer att vara tillgänglig i samtliga länder där apparna Coffee+ och NutriU (Kitchen+) redan finns tillgängliga.​

    Vad är anledningen till denna förändring?

    I vår engagemang att ge dig bästa möjliga appupplevelse har vi arbetat hårt med att noggrant finslipa varje aspekt av appen. De kommande förändringarna är mer än bara en appuppdatering - de representerar ett stort steg framåt när det gäller funktionalitet, design och övergripande användarupplevelse.​litet, design och användarnöjdhet.

    Varför HomeID?

    HHemmet är platsen där så många av livets ögonblick inträffar, både stora och små. Ditt hem, de du delar det med och hur du väljer att leva din vardag är en del av vem du är.​r. .​

     

    Hem och identitet (ID) är sammanlänkade, och det är därför som vi har kombinerat de två orden på engelska för att skapa vårt nya appnamn

    Vad kommer att ske med NutriU-community? ​

    Alla communityfunktioner finns tillgängliga i HomeID, från att kommentera och dela till att skapa egna recept och receptböcker

    Måste NutriU-appanvändare ladda ned appen igen?

    Nej, det är bara en vanlig appuppdatering av NutriU-appen till den nya HomeID-appen.

    Kommer appen Coffee+ fortfarande att finnas tillgänglig efter lanseringen?

    Coffee+ kommer att stängas ner helt, men: ​ 
     

    1. HomeID-appen finns tillgänglig för alla Coffee+ appanvändare. 

    2. Alla Coffee+-appanvändare och deras profiler överförs till HomeID-appen.

    Måste Coffee+-appanvändare ladda ned HomeID-appen?

    Ja, alla Coffee+ appanvändare måste ladda ned HomeID-appen för få uppdaterad inspiration och vägledning gällande sin enhet. Länken för att ladda ner den nya appen kommer också finnas tillgänglig i Coffee+ efter lanseringen.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.