• Fördelar med Philips Shop

  • 30 dagars returgaranti

  • 2 års garanti

  • Fri frakt

1
0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Produkter

    AC2889/10 Air Purifier Luftrenare med app
    Tänk på att färgen på din produkt kan skilja sig från den här bilden, men supportinformationen är densamma
    Visa produkt

    Air Purifier Luftrenare med app

    AC2889/10

    Jag kan inte ansluta min Philips luftrenare efter parkoppling

    Om du inte kan ansluta Philips luftrenare när parkopplingen är klar kan det ha flera olika orsaker. Se nedan hur du själv kan lösa problemet.

    En gammal version av Smart-appen är installerad

    Se till att den senaste versionen av Smart-appen har installerats.

    Smarttelefonen och luftrenaren finns i olika nätverk

    Kontrollera att luftrenaren och smarttelefonen finns i samma routernätverk.

    Parkopplingen lyckades inte helt och hållet

    Ta bort den aktuella parkopplade enheten och försök parkoppla den igen.

    Nätverket är instabilt

    Se till att nätverket du använder är stabilt.

    Informationen på den här sidan gäller för följande modeller: AC2889/10 .

    Registrera produkten
    Registrera produkten

    Håll koll på produktens garantivillkor

    Kvalificera dig för återbetalning, presenter och specialerbjudanden

    Få enkel åtkomst till produktsupport