0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    På/av-knappen på min Philips Café Gourmet blinkar

    Publicerad på 2022-04-19
    På/av-knappen blinkar vanligtvis när det inte finns något vatten i vattenbehållaren för bryggning. Detta gör att skyddet aktiveras. Du korrigerar detta genom att göra följande. 
    Det finns inget vatten i vattenbehållaren för bryggning och det aktiverar överhettningsskyddet och gör att knappen blinkar.

    Följ stegen nedan för att återställa din Café Gourmet:
    1. Dra ur nätsladden
    2. Låt enheten svalna i cirka 30 minuter
    3. Anslut den igen
    4. Tryck på på/av-knappen för att slå på apparaten. Lampan i på/av-knappen tänds
    5. Se till att tillsätta vatten före bryggning
    Efter bryggningen kan en liten mängd vatten finnas kvar i vattenbehållaren. Torka vattenbehållaren med en ren och mjuk trasa efter att apparaten har svalnat.
    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.