0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Det visas ingen bild på TV:n.

    Publicerad på 2019-10-05
    • Kontrollera antenn-/kabelanslutningen Är de ordentligt anslutna till TV:ns ANT75Ω-uttag?

    • Kör automatisk kanalsökning för att hitta tillgängliga kanaler

    • Tryck på knappen AV på fjärrkontrollen så att rätt signalkälla väljs

    • Om du använder en extraenhet kontrollerar du att den fungerar ordentligt

    • I PC-läge MÅSTE det finnas en videosignal. Annars stängs TV:n av

    Informationen på den här sidan gäller för följande modeller: 32PFL3404H/12 , 42PFL3604H/12 , 19PFL3404/12 , 32PFL3614/12 , 19PFL3404D/12 , 42PFL3604D/12 , 32PFL3404D/12 , 32PFL3404/12 , 19PFL3404H/12 , 26PFL3404D/12 , 26PFL3404/12 , 22PFL3404/12 , 22PFL3404D/12 , 22PFL3404H/12 , 26PFL3404H/12 , 22HFL3330D/10 , BDL4231CS/00 , BDL3231C/00 , BDL4231C/00 , 15PFL4122/10 , 20PFL4122/10 , 19PFL4322/10 . Klicka här för att visa fler produktnummer Klicka här för att visa färre produktnummer

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.