E1 eller 0x1002
Din Airfryer har förmodligen förvarats på en kall plats.
Koppla ur apparaten och låt den vila i 30 minuter innan du ansluter den igen.
E2
Du har angett fel Wi-Fi-uppgifter. Ange rätt Wi-Fi-uppgifter igen för att fortsätta.
E3 eller 0x4001
Anslutningsfunktionen är defekt. Du kan fortfarande använda enheten utan anslutningsfunktionen eller kontakta oss för att få ytterligare hjälp.
E4, E5, E6, E8, E9, E12, 0x1001, 0x3001, 0x3002 eller 0x3003
Koppla ur Airfryern och anslut den igen. Om felkoden fortfarande visas på displayen kontaktar du oss för att få mer hjälp.
E10, 0x9002
Airfryern identifierade ett problem under tillagningen med ett program för automatisk tillagning.
Koppla ur Airfryern och anslut den igen. Se till att du är ansluten till Wi-Fi så att Airfryern kan uppdatera den inbyggda programvaran om en uppdatering finns tillgänglig. Starta om programmet för automatisk tillagning.
Om felet kvarstår kontaktar du oss för att få ytterligare hjälp och anger vilket program för automatisk tillagning som orsakade problemet.
E11, 0x9003
Airfryern används med en annan spänning än den specificerade.
Koppla ur Airfryern och anslut den igen. Prova att använda ett annat uttag. Koppla bort andra apparater som använder samma uttag.
Kontakta oss för att få ytterligare hjälp om felkoden kvarstår.