0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Min OneBlade 360 Connected parkopplas inte till min mobila enhet

    Publicerad på 4 maj 2023
    Om OneBlade 360 Connected inte parkopplas till din mobila enhet kan eventuellt felsökningstipsen nedan hjälpa dig att hitta en lösning.

    Vi rekommenderar att du följer stegen i den ordning som anges nedan. Mellan stegen kontrollerar du om problemet har åtgärdats innan du går vidare till nästa steg.

    *Observera att den här informationen endast gäller OneBlade 360 Connected. Användare av andra OneBlade-modeller kan lägga till enheterna manuellt i sina Daily Care-profiler, men kan inte ansluta via Bluetooth.
    OneBlade måste vara i närheten av din mobila enhet för att en anslutning ska kunna upprättas. Se till att OneBlade inte är längre bort än tre meter från din mobila enhet, utan väggar eller fasta föremål emellan.
    OneBlade kräver att din mobila enhet kör Bluetooth version 4.1 eller senare för att kunna ansluta, så se till att enheten är uppdaterad. Om rätt version är installerad ska du stänga av och slå på Bluetooth igen innan du försöker parkoppla OneBlade igen.
    Om den mobila enhetens operativsystem har uppdaterats sedan du senast parkopplade OneBlade kan det vara orsaken till problemet.

    Åtgärda problemet genom att försöka återställa anslutningen mellan OneBlade och appen genom att följa dessa steg:
    1. Ta bort parkopplingen för OneBlade: Håll strömknappen på OneBlade intryckt i tio sekunder för att återställa anslutningen. Ljusringen börjar då blinka blått.
    2. Ta bort parkopplingen för din mobila enhet: Öppna Bluetooth-inställningarna på din mobila enhet och välj OneBlade i listan med parkopplade enheter. Tryck på Ta bort parkoppling eller Glöm om du vill ta bort OneBlade från listan med parkopplade enheter.
    När du har tagit bort parkopplingen för OneBlade från din mobila enhet ska du försöka återupprätta anslutningen.

    Obs! Användningsinstruktionerna kan variera beroende på vilken mobil enhet du använder. Se användarhandboken för din mobila enhet för detaljerade instruktioner.
    Om du använder OneBlade med en ny eller annan mobil enhet än tidigare måste du ta bort parkopplingen och sedan parkoppla den igen enligt instruktionerna ovan.
     
    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.