0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Batteriet i min Philips AquaTrio-dammsugare laddas ur snabbt

    Publicerad på 11 maj 2023

    Om batteriet i Philips AquaTrio 7000-eller 9000 Series-dammsugaren laddas ur för snabbt kan du läsa våra felsökningsråd nedan för att åtgärda problemet själv.

    aquatrio 7000 och 9000
    Din Philips AquaTrio 7000-dammsugare har två olika effektinställningar: Normalt våtläge (låg effekt) och intensivt läge (hög effekt).  

    Det intensiva våtläget (ikon med två droppar) är avsett för att rengöra extra envisa fläckar. Det tillför mer vatten och har en mycket stark sugeffekt. Det leder till att batteriet laddas ur mycket snabbt. För regelbunden daglig användning rekommenderar vi att du väljer normalt våtläge (ikon med en droppe). Drifttiden är upp till 30 minuter.
    Intensivt våtläge
    Philips 9000-serien har två olika effektinställningar. 
    För normal mängd damm och smuts är det bäst att använda dammsugaren med den lägre inställningen (−). Drifttiden är cirka 45 minuter. Den högre inställningen (+) är avsedd att användas för att rengöra mycket smutsiga fläckar. Observera att batteriet laddas ur snabbare med den högre inställningen (drifttid: 25 minuter).

     
    Effektinställningar dammsugare
    Den högre inställningen på din Philips AquaTrio-dammsugare i 9000-serien (ikon med två droppar) har en mycket stark sugeffekt och applicerar mer vatten. Den ska användas för att rengöra mycket smutsiga fläckar. Baserat på detta laddar batteriet ur mycket snabbt (drifttid < 25 minuter). För normal daglig användning ska din dammsugare och mopp ställas in på den lägre inställningen (ikon med en droppe). Drifttiden är cirka 25 minuter.
    Effektinställningar dammsugare och mopp
    Om det laddningsbara batteriet är förbrukat behöver du ett nytt batteri. Du behöver inte kontakta oss. Litiumjonbatteriet (XV1797) finns i vår onlinebutik och du kan enkelt byta det själv.

    Åtgärdade inte lösningarna ovan problemet? Kontakta oss för att få ytterligare hjälp.
     
    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.