0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Min Philips Airfryer visas inte i HomeID-appens enhetslista

    Publicerad på 16 oktober 2024
    Ta reda på hur du hittar enhetsmodellen för din Philips Airfryer i HomeID-listan i artikeln nedan.
    I HomeID-appen förkortas enhetens modellnummer med ett x. Om du till exempel har Philips Airfryer-modell HD9650 kan du välja HD965x i appen.

    Om din enhetsmodell fortfarande inte finns med på listan innebär det att din Airfryer kanske inte släpps för ditt valda land. I så fall kontaktar du vår eftermarknadstjänst så hjälper de dig vidare.

    För HD9285 kan du anpassa snabbvalen genom att trycka kort på önskad snabbvalsikon och justera tiden eller temperaturen. Tryck sedan länge på samma snabbvalsikon tills enheten börjar pipa för att spara dina personliga inställningar.

    För NA32x, NA33x och NA34x kan du anpassa fabriksinställningarna genom att:

    1. Tryck på det snabbval som du vill ändra.
    2. Justera tid och temperatur.
    3. Tryck på tid- eller temperaturknappen för att bekräfta.
    4. Tryck på tid- eller temperaturknappen igen för att gå tillbaka till huvudmenyn.
    5. Håll samma snabbvalsknapp intryckt i två sekunder för att spara inställningarna som en favorit. Du hör ett pip när inställningen har sparats.

    Du kan även spara ditt favoritsnabbval genom att använda favoritknappen ☆:

    1. Slå på apparaten genom att trycka på på/av-knappen.
    2. Tryck på favoritknappen ☆.
    3. Tryck på temperaturknappen.
    4. Välj temperatur.
    5. Tryck på tidsknappen.
    6. Välj tid.
    7. När du har valt tid trycker du på tidsknappen för att gå tillbaka till huvudmenyn.
    8. Håll favoritknappen ☆ intryckt i två sekunder för att spara inställningarna. Du hör ett pip när inställningen har sparats.
    9. Tryck på startknappen för att starta tillagningsprocessen.

    Om du vill återställa ett snabbval till standardtid och standardtemperatur för ovanstående modeller trycker du kort på önskad snabbvalsikon och trycker sedan länge på samma snabbvalsikon igen tills apparaten piper.


    Hjälpte lösningarna ovan till att lösa problemet? Om inte ska du kontakta oss för att få ytterligare hjälp.

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.