0

Kundvagn

Just nu finns det inga artiklar i kundvagnen.

    Philips support

    Min sladdlösa Philips-dammsugare slås inte på

    Publicerad på 26 mars 2024
    Om din sladdlösa Philips-dammsugare inte slås på läser du vår artikel nedan för möjliga orsaker och lösningar.
    Batteriet är urladdat
    Ladda batteriet genom att ansluta apparaten till laddstationen eller ansluta handenheten (med batteriet installerat) direkt till adapterns strömkontakt.
     
    Apparaten har ett internt fel
    När apparaten har ett internt fel svarar inte knapparna och skärmen förblir tom. Du kan försöka åtgärda problemet med följande steg:
    1. Anslut apparaten till laddstationen eller anslut handenheten direkt till adaptern. Om du ser en felkod (se bild) på skärmen hittar du dess betydelse i kunskapsartiklarna Min sladdlösa Philips-dammsugare i 8000-serien visar en felkod eller Min sladdlösa Philips-dammsugare i 7000-serien visar en felkod, eller läser du användarhandboken.
    2. Om detta inte åtgärdar problemet ska du ta bort batteriet, vänta i tio sekunder och sedan sätta tillbaka batteriet.

    Om inget av stegen åtgärdade problemet kan du ta apparaten till ett Philips-servicecenter eller kontakta oss för att få mer hjälp på http://www.philips.com/support.

    Apparaten är fortfarande ansluten till adaptern
    Ta bort apparaten från adaptern innan du startar om den.
     
    Apparatens temperatur är för hög eller för låg.
    Förvara och ladda apparaten vid en temperatur på mellan 5 och 40 °C.
     
    Om ovanstående lösningar inte åtgärdar problemet kan du ta med apparaten till ett Philips-servicecenter eller kontakta oss för att få mer hjälp på http://www.philips.com/support.
     
    Batteriet är urladdat
    När batteriet är urladdat visas en blinkande 00-ikon på displayen. Ladda batteriet genom att ansluta apparaten till laddstationen eller ansluta handenheten direkt till magneten på laddstationen. 

     Apparaten har ett internt fel
    När apparaten har ett internt fel svarar inte knapparna och skärmen förblir tom.
    Anslut apparaten till laddstationen eller anslut handenheten direkt till magneten på laddstationen och kontrollera displayen. När apparaten börjar laddas kan du fortsätta att använda den som vanligt.
    Om en felkod visas på displayen kan du hitta dess betydelse i kunskapsartikeln Min sladdlösa Philips-dammsugare i 8000-serien visar en felkod eller Min sladdlösa Philips-dammsugare i 7000-serien visar en felkod, eller läser du användarhandboken.

    Apparatens temperatur är för hög eller för låg
    Förvara och ladda apparaten vid en temperatur på mellan 5 och 40 °C.

    Om ovanstående lösningar inte åtgärdar problemet kan du ta med apparaten till ett Philips-servicecenter eller kontakta oss för att få mer hjälp på http://www.philips.com/support.
     
    8000-/7000-serien SpeedPro Max
    Batteriet är urladdat
    Ladda batteriet genom att ansluta apparaten till laddstationen eller ansluta handenheten (med batteriet installerat) direkt till adapterns strömkontakt.

    Apparatens temperatur är för hög eller för låg
    Använd och förvara apparaten vid en temperatur på mellan 0 och 35 °C och ladda apparaten eller batteriet vid en temperatur på mellan 10 och 35 °C.
    Överström har uppstått i apparaten 
    . Vänta i 30 sekunder innan du startar om apparaten.

    Apparaten är fortfarande ansluten till adaptern
    Ta bort apparaten från adaptern innan du startar om den.

    Om ovanstående lösningar inte åtgärdar problemet kan du ta med apparaten till ett Philips-servicecenter eller kontakta oss för att få mer hjälp på http://www.philips.com/support.
     
    5000-modeller
    Batteriet är urladdat
    När batteriet är urladdat blinkar displayens nedre del rött. Ladda batteriet genom att ansluta apparaten till laddstationen eller ansluta laddstationens magnetiska laddningsskiva direkt till handenheten.

    Apparatens temperatur är för hög eller för låg
    Förvara och ladda apparaten vid en temperatur på mellan 5 och 40 °C.

    Om ovanstående lösningar inte åtgärdar problemet kan du ta med apparaten till ett Philips-servicecenter eller kontakta oss för att få mer hjälp på http://www.philips.com/support.
     
    5000-serien SpeedPro (Aqua)
    Batteriet är urladdat
    Ladda batteriet genom att ansluta apparaten till laddstationen eller ansluta handenheten (med batteriet installerat) direkt till adapterns strömkontakt.

    Apparatens temperatur är för hög eller för låg
    Kontrollera att apparaten används vid en temperatur på mellan 0 och 35 °C. 

    Överström har uppstått i apparaten.
    Vänta i 30 sekunder innan du startar om apparaten. 

    Apparaten är fortfarande ansluten till adaptern
    Ta bort apparaten från adaptern innan du startar om den.

    Om ovanstående lösningar inte åtgärdar problemet kan du ta med apparaten till ett Philips-servicecenter eller kontakta oss för att få mer hjälp på http://www.philips.com/support.
     
    3000-/2000-serien sladdlös
    Kontakta Philips

    Vi hjälper gärna till

    Letar du efter något annat?

    Upptäck alla alternativ för Philips support

    Vår webbplats visas bäst i senaste versionen av Microsoft Edge, Google Chrome eller Firefox.